Blingblingtahei Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja, hva er best? Jeg har stripa håret, såpass mye at håret er nå ganske blondt. Men nå etter det er gått en stund så ser jeg at det er litt gult og kunne tenke meg å kjøpt noe som gjorde det litt mindre gult, men vil heller ikke ha det hvitt.. Og er det best med sjampo, balsam eller kur? Min erfaring med sånne sjampoer er at håret føles veldig tørt ut etterpå.. Noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Ønsker gjerne å vite om det også Anonymkode: e77b4...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Lillesjampo for å gjøre det mindre gult. Sølvsjampo er mer for de som vil ha helt kritthvit nesten grått hår. hårkur en gang i uken er viktig med farget hår Anonymkode: 44514...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Bruker flere forskjellige hårkurer så det er greit, er bare om noen hadde en spesiell å anbefale ang sjampo med farge 😜 på akkurat det er jeg litt grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Den fra Kerastase er fin. Fikk prøve på både sjampo og hårkur og syns begge virker på mitt blonde hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mars 2020 15 minutter siden, gohege skrev: Den fra Kerastase er fin. Fikk prøve på både sjampo og hårkur og syns begge virker på mitt blonde hår. Okei, takk! Da skal jeg sjekke ut de 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå