Gjest Shopperen Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Jeg venter på 3 pakker derfra, den ene har kommet til postkontoret, de 2 andre står det kun at han ankommet landet.. dette var den 10. juni. Hvor lenge vil det ta før jeg får de tror dere? Regner med at de er stoppet i tollen e.l, men det burde vel ikke ta så voldsomt lang tid?
Annevenn Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Jeg bestilte varer den 31. mai. Den 9.juni var de registrert gjennom tollen, jeg fikk dem i posten 11. juni. Så de er nok ikke så langt unna!
Gjest Shopperen Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Jeg bestilte varer den 31. mai. Den 9.juni var de registrert gjennom tollen, jeg fikk dem i posten 11. juni. Så de er nok ikke så langt unna! Var det for verdi under 200 kroner? For nå står det nemlig forenklet tollbehandling hos posten... Men, syns det er drøyt at de skal ligge 5 dager fra de mottok pakkene til de har begynt med tollbehandling da...
Annevenn Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Det var over 200, 350 kr cirka til sammen. Jeg måtte betale 161 kr for å hente ut pakken, det betales når du henter på postkontoret. I går scannet jeg kvitteringen og sendte en mail til SN, og i dag var det kommet beskjed om at de setter pengene inn på min konto. Kjempeservice!!! Har bestilt meg en leppestift til, men den er på bare 93 kr, så den går gjennom kjappere. Lykke til!
vilde Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Så det funka med å bare scanne kvittering og sende pr mail altså? Trodde man måtte faxe, og derfor har jeg ikke gjort det. Lyst på en krem som med dagens kurs kommer til å koste 206 kr:( akkuratt over,men det blir vel toll av det. Lyst å fortelle hva du skreiv i mailen?
Gjest 123456 Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Er ikke sikkert det blir stoppet i toll da. Bestilte Guerlain Meteorites pudder som kom på litt over 200kr tilsammen. Det var merka som gave slik at jeg slapp toll. Tror imidlertid det var et "feilgrep" fra Strawberrynet. Har aldri før hørt at de sender ting som gave.
Gjest Shopperen Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Det var over 200, 350 kr cirka til sammen. Jeg måtte betale 161 kr for å hente ut pakken, det betales når du henter på postkontoret. I går scannet jeg kvitteringen og sendte en mail til SN, og i dag var det kommet beskjed om at de setter pengene inn på min konto. Kjempeservice!!! Har bestilt meg en leppestift til, men den er på bare 93 kr, så den går gjennom kjappere. Lykke til! Jeg har fått beskjed om at det er vedlagt en faktura i pakken på 149,-, betyr det at det må betales på postkontoret når jeg henter det da?
Kame Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Litt sånn på siden, men får dere refundert hele beløpet dere har betalt pga toll/postgebyr?
Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Litt sånn på siden' date=' men får dere refundert hele beløpet dere har betalt pga toll/postgebyr?[/quote'] Man må jo fortsatt betale for produktene, men man får refundert selve tollbeløpet og gebyret.
Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Er ikke sikkert det blir stoppet i toll da. Bestilte Guerlain Meteorites pudder som kom på litt over 200kr tilsammen. Det var merka som gave slik at jeg slapp toll. Tror imidlertid det var et "feilgrep" fra Strawberrynet. Har aldri før hørt at de sender ting som gave. Alt jeg har bestilt derfra har vært merket som gave (det har vært på under 200 kr). Fint pakket inn er det også
Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har fått beskjed om at det er vedlagt en faktura i pakken på 149,-, betyr det at det må betales på postkontoret når jeg henter det da? Ja (men du kan altså få det tilbake fra Strawberrynet hvis du sier fra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå