AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Det er en litt kjent norsk person jeg synes virker som et interessant og bra menneske, og han er jo litt pen å se på også. Det vil ikke være noen «tilfeldig» måte å møte han på (i hvertfall ikke nå fremover), og vi har ingen felles venner heller. Jeg følger han på Instagram, og har svart på en story har la ut i går. Ellers har jeg ikke kommentert noe hos han. Han følger ikke meg og aner ikke hvem jeg er. Han har jo selvsagt ikke sett eller svart på meldingen. Jeg aner ikke hvor mange fremmede som tar kontakt. Jeg er jo en syk stalker her da. Men har noen klart å få kontakt med en kjent person på Instagram?🙈 Anonymkode: 93ded...ce7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Ja, har chattet med Aleksander Sæterstøl og Daewon Song (proff skater) flere ganger.😂 Men det er snart 2 måneder sist vi chattet. De svarte begge innen 2 dager ca. Gutt 18 Anonymkode: 41bf7...484
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Sikkert veldig mange som skriver til de, så de ikke engang gidder å åpne meldinger fra fremmede. Selv jeg som ikke er kjent gidder ikke det.. Hva har du å tilby han/henne som ingen andre har og vet du at personen ikke har kjæreste? Ville du vært komfortabel med å selv være kjæresten til en person som pleide å få meldinger fra fremmede som likte han/henne? Du må tenke på om du passer som kjæreste med denne personen Anonymkode: c0139...929
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har klart det, men har mange følgere pluss kanskje litt eksotisk med stor rompe som fleste menn liker 🤣 Anonymkode: 76e99...6d9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har klart det, men har mange følgere pluss kanskje litt eksotisk med stor rompe som fleste menn liker 🤣 Anonymkode: 76e99...6d9 Men de må jo ha åpnet meldingen din i første omgang, eller lagt merke til deg på andre måter for så å gå inn på profilen din? Hehe sikkert greit med eksotisk utseende og kropp, den fordelen har ikke jeg😂 Poster ikke bilder som viser kropp i særlig grad.. Anonymkode: 93ded...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert veldig mange som skriver til de, så de ikke engang gidder å åpne meldinger fra fremmede. Selv jeg som ikke er kjent gidder ikke det.. Hva har du å tilby han/henne som ingen andre har og vet du at personen ikke har kjæreste? Ville du vært komfortabel med å selv være kjæresten til en person som pleide å få meldinger fra fremmede som likte han/henne? Du må tenke på om du passer som kjæreste med denne personen Anonymkode: c0139...929 Ja vil tro at han ikke gidder å åpne meldingsforespørslene. Jeg åpner de jeg får, men jeg får ikke så altfor mange, så det er helt overkommelig. Pluss at jeg er nysgjerrig. Jeg har egentlig ingenting å tilby sånn sett. Jeg er bare en helt vanlig jente😕Tror han er singel, uten at jeg vet det helt sikkert. Har ikke tenkt så langt på det siste du skrev, bare at han virker utrolig ålreit. Anonymkode: 93ded...ce7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har chattet med Aleksander Sæterstøl og Daewon Song (proff skater) flere ganger.😂 Men det er snart 2 måneder sist vi chattet. De svarte begge innen 2 dager ca. Gutt 18 Anonymkode: 41bf7...484 Kult! Jeg måtte google de to du nevnte, har ikke hørt om dem😅 Sendte du bare melding og de svarte da eller?🙈 Anonymkode: 93ded...ce7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 Har en kjendis jeg kunne tenkt meg å bli kjent med selv og er ganske sikker på hadde passet med og likt meg, men jeg lar det være opp til universet om vi møtes eller ikke, og vil ikke spolere det med å være insta-fan. De fleste vil bli elsket for den de er, ikke fordi de er kjent Anonymkode: c0139...929
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har hatt kontakt (stort sett ikke i datingsammenheng, men et par der også) med noen relativt kjente mennesker, alle har vært normale, hyggelig folk som alle andre. Hva legger du i «litt kjent»? Men fare for å generalisere virker det nesten som C-kjendiser er mer høye på seg selv enn A-kjendiser. Man hører jo av og til veldig kjente mennesker «klage» over mangel på dates fordi ingen tør ta kontakt (sikkert litt kokettering, men det er vel en grunn til at de stort sett ender opp med å date hverandre). Ville sendt en melding jeg, bare ikke være helt fan girl, eller lat som du «kjenner» vedkommende fordi du har lest om ham i media. Si at du har fått et godt inntrykk og om han vil ta en øl engang (...til høsten når coronaen forhåpentlig er over 😂, dette er virkelig den verste tiden å prøve å date). Stay home, wash your hands peeps!! Anonymkode: 5027a...acc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå