AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #21 Del Skrevet 15. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva faen ... la nå mannen ha biff og BJ dagen sin ... Anonymkode: 9094b...04b Ingen har sagt han ikke skal få ha den Var biff og blowjob poenget du greide å få med deg her, eller gir du også bare blanke faen i kvinners rettigheter og kampen mot at milliarder av kvinner utsettes for voldtekter, tortur, drap, tvangsekteskap, tvangsekteskap som barn, trafficking, tvangsprostitusjon, seksuell trakassering, undertrykkelse, diskriminering og sexisme kun pga de er av kvinnelig kjønn så lenge du får den fuckings blowjoben din? Håper du ser at nettopp holdninger som din viser hvor viktig kvinnedagen og feminisme er siden din orgasme er viktigere enn kvinners trygghet og liv Anonymkode: c33a4...52f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #22 Del Skrevet 15. mars 2020 For en døll type 🤣 det minner meg om den episoden fra satirisk med han fyren som ønsket seg blowjob fra kona og fikk noen hotte tips med hvordan han kunne oppnå det. Han måtte bla lese seg opp på kvinnehistorien og slikt og synes såklart det var utrolig kjedelig. Når han hadde gjort det og ville ha blowjobben sa kona at han måtte slutte å plage henne og gå å suge seg selv. Det synes jeg du skulle sagt til mannen din ts. Anonymkode: 24427...e61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #23 Del Skrevet 15. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Om min samboer hadde begynt å «kjøpe meg» med gaver fordi han ønsket seg noe sexuelt så hadde jeg tørket inn med en gang. Vi gjør jo sexuelle ting ellers, så det å kjøpe meg er hverken nødvendig eller turn on. Anonymkode: 63ddb...3c6 Fullstendig enig. Gedigen turn off! Anonymkode: af39b...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #24 Del Skrevet 15. mars 2020 Vis mannen denne Anonymkode: 75925...122 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #25 Del Skrevet 15. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis mannen denne Anonymkode: 75925...122 🙌🙌Haha! Skulle bare gått i toget på slutten og slått mannen i hodet med en av plakatene før hun dro! 😁 Anonymkode: c33a4...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #26 Del Skrevet 15. mars 2020 ***dunket plakaten i hodet. Ikke slått Anonymkode: c33a4...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. mars 2020 #27 Del Skrevet 16. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #28 Del Skrevet 16. mars 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: I Russland feirer den kvinnedagen på den måten. Syns han var snill jeg. Alle som gir gaver til noen forventer altid noe tilbake. Ikke kom her TS å si at du gir kun gaver eller tjenester for å glede andre. Noe forventes altid tilbake. Sånn er de fleste. Anonymkode: e305f...4f6 Da skal jeg aldri ta imot en eneste gave igjen. Jeg gir gaver uten forbehold og trodde det var helt normalt. En gave er en gave, noe man gir for å vise omtanke, ikke noe man gir for at mottakeren skal skylde noe. Synes for øvrig det er helt forkastelig å tro at man kan FORVENTE noe seksuelt av partneren av noen annen grunn enn at partneren har lyst. Har man ikke lyst, skal man si nei. Det er mye bedre enn å la partneren sin gjøre seg til overgrepsperson fordi de måtte forhandle/mase/krangle/shame/guilte/bestikke seg til sex. Anonymkode: 8eb8b...9e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #29 Del Skrevet 16. mars 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Det er en din "plikt" å gi han blowjob vil jeg si. Anonymkode: 56f0f...6b3 Fysj, så kvalm du er. Ingen er pliktig til å gjøre noe som helst seksuelt om de ikke ønsker. Synes for øvrig denne typen dager er helt forkastelig. Du er vel akkurat et sånt menneske som min ekskjæreste, som tvang meg til å suge en penis som ikke var vasket på to uker og holdt meg fast til jeg var sikker på at jeg skulle kveles. Overgrepstankegangen er ihvertfall helt lik. Anonymkode: 8eb8b...9e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #30 Del Skrevet 16. mars 2020 15 timer siden, Dalmatian skrev: 14 mars er motparten til valentine, ikke kvinnedag Motparten til valentine, hva er det for noe sludder? Den er ikke for kvinner spesifikt og har ingenting med seksuelle og huslige tjenester å gjøre, mens biff og blowjobdagen er for menn som vil utøve litt makt over dama. Anonymkode: dd154...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 16. mars 2020 #31 Del Skrevet 16. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Motparten til valentine, hva er det for noe sludder? Den er ikke for kvinner spesifikt og har ingenting med seksuelle og huslige tjenester å gjøre, mens biff og blowjobdagen er for menn som vil utøve litt makt over dama. Anonymkode: dd154...cf4 Ja, jeg vet det. Den ble lagt som et maskulint svar til valentine. Der er derfor den er satt en måned etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 16. mars 2020 #32 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg skjønte ikke helt den biff og bj dagen. Er poenget at menn skal suges uten å "måtte" tilfredstille kjæresten? Liker ikke alle menn at kjærestene deres har det digg og blir kåte av at de er kåte? Det hørtes så feil ut på mange måter dette. Poenget med sex er jo nettopp det å dele en deilig opplevelse sammen, at begge er kåte og har det deilig. Jeg kan både lage biff og suge kjæresten når som helst, trenger ikke noe teit "dag" for det, men da er det sex for begge såklart. Ville bare vært turn off for alltid om han hadde kommet med noe sånt tull. Du får jo bare bestemme deg for hva du kan leve med, TS, jeg antar dette ikke er eneste rare tingen han har gjort eller sagt. Ville vært totalt utafor hos oss. Jeg får ikke noe blomster jeg heller for øvrig, men sex har vi masse av. 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå