Gå til innhold

Fikk blomster på kvinnedagen, men han ville bare ha blowjob

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er litt teit, jeg burde egentlig bare slutte å tenke på det, men jeg ble overraskende skuffet.

Vi er ikke så romantiske av oss, og det har jeg slått meg til ro med. Ingen smågaver i hverdagen, ingen blomster på store dager, knapt en gave på bursdagen min, og den er definitivt ikke pakket inn, heller ikke kort. Igjen, dette er egentlig greit, jeg synes på mange måter det er avslappende også, det skaper lite press på oss begge.

Men så var han så hyggelig her forleden, overrasket meg med blomster om morgenen på kvinnedagen og sa han skulle spandere foodora-middag. Jeg synes sånt egentlig er litt teit, og det vet han. På lik linje med at jeg ikke føler behov for å markere valentinsdagen. Men jeg fikk altså blomster, og kjente litt på at jeg syntes det var litt fint at han hadde tenkt på meg i alle fall, at det var fint å se at han gjorde noe "bare" fordi han ville vise meg at han var glad i meg, selv om jeg ikke er så glad i blomster.

Nå i helgen kommer det imidlertid fram hva som ligger bak, når han forteller meg at han har kjøpt inn biff vi skal spise på lørdag, og at det er "steak and blowjob"-dagen. Joda, artig greie, for all del, men jeg kjenner at jeg ble skuffet. Han gjorde altså alt med den baktanken at hvis han gjorde kvinnedagen til "min" dag, så kunne han få biff og blowjob-dag.

Skulle tro jeg var sammen med en 17-åring, men samtidig vet jeg ikke om det er teit av meg at jeg er litt skuffet over han. Han fikk både biff og blowjob i går, men jeg kjenner at jeg er generelt ganske lunken og lei, hadde uansett ikke lyst på sex med han i går.

Anonymkode: 0870e...2f4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så teit, det eneste du kan gjøre er å ta det opp med han.

Anonymkode: 6c68b...023

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om min samboer hadde begynt å «kjøpe meg» med gaver fordi han ønsket seg noe sexuelt så hadde jeg tørket inn med en gang. Vi gjør jo sexuelle ting ellers, så det å kjøpe meg er hverken nødvendig eller turn on. 

Anonymkode: 63ddb...3c6

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er litt teit, jeg burde egentlig bare slutte å tenke på det, men jeg ble overraskende skuffet.

Vi er ikke så romantiske av oss, og det har jeg slått meg til ro med. Ingen smågaver i hverdagen, ingen blomster på store dager, knapt en gave på bursdagen min, og den er definitivt ikke pakket inn, heller ikke kort. Igjen, dette er egentlig greit, jeg synes på mange måter det er avslappende også, det skaper lite press på oss begge.

Men så var han så hyggelig her forleden, overrasket meg med blomster om morgenen på kvinnedagen og sa han skulle spandere foodora-middag. Jeg synes sånt egentlig er litt teit, og det vet han. På lik linje med at jeg ikke føler behov for å markere valentinsdagen. Men jeg fikk altså blomster, og kjente litt på at jeg syntes det var litt fint at han hadde tenkt på meg i alle fall, at det var fint å se at han gjorde noe "bare" fordi han ville vise meg at han var glad i meg, selv om jeg ikke er så glad i blomster.

Nå i helgen kommer det imidlertid fram hva som ligger bak, når han forteller meg at han har kjøpt inn biff vi skal spise på lørdag, og at det er "steak and blowjob"-dagen. Joda, artig greie, for all del, men jeg kjenner at jeg ble skuffet. Han gjorde altså alt med den baktanken at hvis han gjorde kvinnedagen til "min" dag, så kunne han få biff og blowjob-dag.

Skulle tro jeg var sammen med en 17-åring, men samtidig vet jeg ikke om det er teit av meg at jeg er litt skuffet over han. Han fikk både biff og blowjob i går, men jeg kjenner at jeg er generelt ganske lunken og lei, hadde uansett ikke lyst på sex med han i går.

Anonymkode: 0870e...2f4

For det første har kinnedagen ikke en dritt med gaver og blomster å gjøre, det har man andre dager og anledninger til. For det andre er biff og blowjobdagen på ingen måte et passende motsvar til kvinnedagen. Mannen din virker både dum og umoden! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Svartfugl skrev:

For det første har kinnedagen ikke en dritt med gaver og blomster å gjøre, det har man andre dager og anledninger til. For det andre er biff og blowjobdagen på ingen måte et passende motsvar til kvinnedagen. Mannen din virker både dum og umoden! 

I Russland feirer den kvinnedagen på den måten. Syns han var snill jeg. Alle som gir gaver til noen forventer altid noe tilbake. Ikke kom her TS å si at du gir kun gaver eller tjenester for å glede andre. Noe forventes altid tilbake. Sånn er de fleste. 

Anonymkode: e305f...4f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Russland feirer den kvinnedagen på den måten. Syns han var snill jeg. Alle som gir gaver til noen forventer altid noe tilbake. Ikke kom her TS å si at du gir kun gaver eller tjenester for å glede andre. Noe forventes altid tilbake. Sånn er de fleste. 

Nei, alle som gir gaver, forventer ikke noe tilbake. Det er innmari mye rart som foregår i Russland, ja, for eksempel er det både akseptert blant mange og avkriminalisert å slå kona si der. Kvinnedagen handler om kvinnekamp og likestilling, ikke om blomster og gaver. Den internasjonale mannsdagen er 19.november, men foreløpig har det vært skuffende slapt engasjement om den blant menn. 

Når det er sagt. må folk gjerne markere biff og blowjobdagen, det er jo bare moro. Jeg og min kjære markerer mange sånne dager for gøy, men så koser vi oss nesten daglig med munnsex, så det er ikke noe spesielt hos oss...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

DU forventer kanskje noe tilbake ja. Men alle gjør ikke det nei. Ikke alle er egoistiske vettu ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde blitt flau over at en voksen mann ikke har peiling på hva kvinnedagen er. Det er ikke dagen for å smiske med dama eller gi blomster. Det er en kampdag mot all den uretten kvinner utsettes for av voldtekt, drap, diskriminering, sexisme, holdninger osv.

Tror jeg hadde bedt om at han oppdaterte seg litt og sørget for å bruke neste års kvinnedag i solidaritet med alle milliarder av kvinner som lider pga menns holdninger, og ikke for å få seg fitte.

Anonymkode: c33a4...52f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en din "plikt" å gi han blowjob vil jeg si. 

Anonymkode: 56f0f...6b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er feil, jeg har feiret kvinnedagen i både Tyskland og Russland og kjenner mange i Russland. Kvinnedagen i Russland markeres med store demonstrasjoner mot uretten kvinner utsettes for, spesielt vold mot kvinner er en av de store kampsakene der, ettersom partnervold ikke er ulovlig i Russland og svært mange der utsettes for grov vold av partner (og derfor som nedbrutte og desperate er lette ofre for bakmenn som lover de et bedre liv utenfor Russland, og når de kommer seg ut av Russland blir de fratatt passet og tvunget ut i prostitusjon og utsatt for enda mer vold og trusler).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann? 🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kort oppsummert så benyttet han kvinnedagen for å gjøre noe han senere kunne veksle til sex.

Jeg er ganske sikker på at mange benytter kvinnedagen for å markere at de er imot holdninger om at en hyggelig gest er en reell valuta som kan kreves vekslet inn til intimitet.

Skikkelit catch du har fått deg. 

Anonymkode: 85999...a1e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At biff og blowjob dagen er menns kvinnedag? En skam at han ikke har hørt om den internasjonale mannedagen og engasjerer seg i denne og i kvinnedagen. Han høres utrolig egoistisk ut, jeg kunne ikke vært sammen med en fyr som brydde seg så lite om medmennesker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva faen ... la nå mannen ha biff og BJ dagen sin ... 

Anonymkode: 9094b...04b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øh. Det er VALENTINSDAGEN som er motsvaret til «biff og blowjobdagen».  Herregud, hadde mannen min vært så nedsnødd, hadde jeg vært sikker på at et hjerneslag var nært forestående. 

Anonymkode: ab4bd...b38

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ??

Mange gir gaver og blomster uten noen baktanke eller et ønske for å få noe igjen. Mange gir for å glede andre, en liten ekstra oppmerksomhet. De som forventer noe igjen er i bunn ikke verdt så mye...

Anonymkode: 95fb8...500

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har plikt til å gi kjæresten sin noe som helst

Anonymkode: 95fb8...500

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...