AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Kan sykemeldte helsepersonell risikere og bli beordret på jobb nå? Jeg tenker at det er jo grunner til at man er sykemeldt. Anonymkode: cbad1...541
boblevann Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Lurer på noe av det samme, er i mammapermisjon her. Tror NSF også klør seg i hodet over dette, jeg kjenner flere som har spurt uten å få svar alle fall. Jeg tenker for meg selv at blir det fullstendig krise er det jo alle mann til pumpene uansett - så får man bidra med det man kan? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Kanskje hvis det er VELDIG nødvendig? Men man er jo sykemeldt for en grunn... så hadde blitt veldig sjokkert i så fall. Og om man er sykemeldt og ikke stand til å jobbe så kan vel fastlegen kanskje skrive en ekstra sykemelding f eks dersom man blir beordret? Usikker Anonymkode: e27ce...f46 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Kommer kanskje an på hvorfor man er sykemeldt? Anonymkode: f0fff...88c 1
boblevann Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis det er VELDIG nødvendig? Men man er jo sykemeldt for en grunn... så hadde blitt veldig sjokkert i så fall. Og om man er sykemeldt og ikke stand til å jobbe så kan vel fastlegen kanskje skrive en ekstra sykemelding f eks dersom man blir beordret? Usikker Anonymkode: e27ce...f46 Det kan hende, at man må ha en ''supersykemelding'' som bekrefter at man absolutt ikke kan gjøre noen verdens ting? Kommer sikkert uansett til å bli veldig strengt hvis det kommer til det. Tror dog at det skal mye til å tilbakekalle folk fra foreldrepermisjon og sykemelding, de bruker vel alle deltidsansatte, studenter og tilbakekaller fra ferie osv først tenker jeg 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer kanskje an på hvorfor man er sykemeldt? Anonymkode: f0fff...88c Ja.. men syns fortsatt det hadde vært litt rart Anonymkode: e27ce...f46
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, boblevann skrev: Det kan hende, at man må ha en ''supersykemelding'' som bekrefter at man absolutt ikke kan gjøre noen verdens ting? Kommer sikkert uansett til å bli veldig strengt hvis det kommer til det. Tror dog at det skal mye til å tilbakekalle folk fra foreldrepermisjon og sykemelding, de bruker vel alle deltidsansatte, studenter og tilbakekaller fra ferie osv først tenker jeg Ja det hadde jo vært veldig rart😳 blir litt feil å få sykemeldte til å jobbe liksom. Men kan forstå det dersom situasjonen hadde blitt så alvorlig som i Italia f eks Anonymkode: e27ce...f46
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det hadde jo vært veldig rart😳 blir litt feil å få sykemeldte til å jobbe liksom. Men kan forstå det dersom situasjonen hadde blitt så alvorlig som i Italia f eks Anonymkode: e27ce...f46 Og de i foreldrepermisjon så klart!:) Anonymkode: e27ce...f46
Anbefalte innlegg