AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hei. I dag er det fem uker siden jeg sluttet på cerazette fordi jeg ikke tålter hormonprevensjon. Da jeg slutta på de så hadde jeg tvunget meg gjennom 4 uker på de. Jeg har prøvd cerazette en gang tidligere med samme type reaksjon der jeg måtte slutte. Da fikk jeg mensen tilbake etter 3 uker og hadde normal syklus etter det. Nå har jeg altså enda ikke fått mensen tilbake og jeg kjenner at jeg er litt nervøs for at jeg kan være gravid. Hatt ubeskyttet samleie med kjæresten min siden jeg sluttet der vi har hoppet av i svingen. Vi prøver ikke å få barn, men det er heller ikke heeelt krise dersom det skulle skje.. Så spørsmålet mitt er hvor lang tid gikk det fra dere sluttet på cerazette til dere fikk mensen tilbake? Jeg får ikke kjøpt test da både jeg og kjæresten min sitter i karantene.. Anonymkode: 6203d...9e0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Med cerazette kommer mensen vanligvis raskt. Lykke til:) Anonymkode: 990e2...c12
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Jeg sluttet på cerazette på søndag, og fikk blødning tirsdag - så det gikk veldig raskt. Hvis du er usikker bør du ta en test. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person, hvor fort hormonene går ut av kroppen, og syklusen normaliserer seg. Anonymkode: 45a20...dcc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. I dag er det fem uker siden jeg sluttet på cerazette fordi jeg ikke tålter hormonprevensjon. Da jeg slutta på de så hadde jeg tvunget meg gjennom 4 uker på de. Jeg har prøvd cerazette en gang tidligere med samme type reaksjon der jeg måtte slutte. Da fikk jeg mensen tilbake etter 3 uker og hadde normal syklus etter det. Nå har jeg altså enda ikke fått mensen tilbake og jeg kjenner at jeg er litt nervøs for at jeg kan være gravid. Hatt ubeskyttet samleie med kjæresten min siden jeg sluttet der vi har hoppet av i svingen. Vi prøver ikke å få barn, men det er heller ikke heeelt krise dersom det skulle skje.. Så spørsmålet mitt er hvor lang tid gikk det fra dere sluttet på cerazette til dere fikk mensen tilbake? Jeg får ikke kjøpt test da både jeg og kjæresten min sitter i karantene.. Anonymkode: 6203d...9e0 Kjøp en test når du er ute fra karantenen. Anonymkode: dd42d...830
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Ok, tusen takk for svar. Jeg får kjøpe en test når denne karantenetiden er over ja. Det er bare litt stressende å gå å vente til man kommer seg ut for å kjøpe en test. Men jeg får smøre meg med tålmodighet Anonymkode: 6203d...9e0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 Bestill på nett, så får du eventuelt noen til å hente posten til deg? Anonymkode: 97d6a...824
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Jeg har gått på cerazette i to perioder. Når jeg sluttet første gangen, så tok det omtrent 8 mnd før mensen kom tilbake (gått på de i 9 år) Andre perioden ble jeg gravid mens jeg gikk på de (gått på de i ca 3 år). Anonymkode: cfa70...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå