Gå til innhold

fritidsbolig forbud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder forbudet fra idag, og ikke dem som reiste igår eller tidligere til fritidsboligen sin? forbudet har ikke tilbakevirkende kraft?

Anonymkode: ebe7a...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer også på om dette vil ha tilbakevirkende kraft. Hva med de som allerede har vært på hytta i flere uker? Skal de da dra til byen og muligens utsette seg for smitte?

Anonymkode: 92817...8e6

AnonymBruker
Skrevet

Forbud mot å oppholde seg i fritidsbolig som ikke er i samme kommune som fast bosted. 

Jeg har vært på hytta i 10 dager, og reiser hjem i morgen. Skulle blitt her frem til over påske. 

Anonymkode: 0f03c...20d

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjelder forbudet fra idag, og ikke dem som reiste igår eller tidligere til fritidsboligen sin? forbudet har ikke tilbakevirkende kraft?

Det er klart at dette også gjelder de som reiste i går, det er jo litt av hensikten med at forbudet ble innført! De stakkars hyttekommunene har ikke sjans til å takle dette.

Anonymkode: 4b160...ee8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns nå ihvertfall de i min familie som er på hytta skal holde seg der, for hjemme er det folk som er syke

Anonymkode: 92817...8e6

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette gjelder opphold på fritidseiendom. Når man ankom dit er ikke relevant.

• Liker 1
  • Opprett ny...