Gå til innhold

Barbert kjønn hos gynekologen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barberer dere musa før dere skal til gynekologen, eller lar dere håret gro.

Før syntes jeg det var flaut å være nybarbert når jeg skulle ta  GU. Var redd for at gynekologen skulle tro jeg pyntet meg for han. Nå blåser jeg i hva han tror,er bestandig glattbarbert. Klarer ikke hår lengre.  Ekkelt og ureinslig 

Anonymkode: 08736...8af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det første, nei: Hår er IKKE urenslig. 

For det andre, det kommer an på hvor lenge siden det var siden jeg vokset meg. 
Siden håret må vokse ut skikkelig mellom hver voksing. 

Anonymkode: c2b52...026

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lar det være som det er.

Hår er ikke ekkelt og det er mere renslig med hår enn uten hår :)

Anonymkode: dbca8...e32

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke og gidder ikke stresse med det. Etter hvert som man blir eldre bryr man seg ikke. Jeg drar når jeg er nybarbert, har latt det gro i flere uker, barbert for en uke siden osv, er helt tilfeldig for meg. 

Anonymkode: c7ce8...42e

• Liker 2
Gjest YtreYtterst
Skrevet

Jeg kommer som jeg er, så det varierer. Jeg regner med gynekologen tenker enda mindre på det enn jeg gjør.

Skrevet

At du synes det er ekkelt er greit nok, men det er ikke urenslig

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker at gynekologen må fortelle deg basic kunnskap om hygiene og hvordan kroppen din er skapt. Og ikke minst risikere å få en kjenneprek fra gynekologen (det må være flaut). Så bare gå barbert du ;) 
Det handler ikke om å pynte seg, det handler om hygiene. Hår er renslig, derfor barberer jeg ikke. 

Anonymkode: ad8bf...be0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror gynekologer har gitt opp og nevne det da maaaaange er glattbarbert i dag

Anonymkode: ab36e...76a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du ønsker at gynekologen må fortelle deg basic kunnskap om hygiene og hvordan kroppen din er skapt. Og ikke minst risikere å få en kjenneprek fra gynekologen (det må være flaut). Så bare gå barbert du ;) 
Det handler ikke om å pynte seg, det handler om hygiene. Hår er renslig, derfor barberer jeg ikke. 

Jeg har aldri på mine 30 år opplevd å få kjeft av gynekologen for valg av frisyre nedentil, det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: b0872...16e

• Liker 5
Skrevet

Trist at folk ikke sitter på bedre kunnskap om sitt eget underliv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barberer dere musa før dere skal til gynekologen, eller lar dere håret gro.

Før syntes jeg det var flaut å være nybarbert når jeg skulle ta  GU. Var redd for at gynekologen skulle tro jeg pyntet meg for han. Nå blåser jeg i hva han tror,er bestandig glattbarbert. Klarer ikke hår lengre.  Ekkelt og ureinslig 

Anonymkode: 08736...8af

Urenslig med hår? WTF

Anonymkode: f47cb...12d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Urenslig med hår? Det er stikk motsatt skal jeg fortelle deg. Det er med på å holde et sunt miljø i underlivet. 

Anonymkode: 4912e...4f0

• Liker 4
Skrevet

Å pynte seg har jo ingenting med barbering å gjøre 🤦🏻‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Går barbert.

Har aldri latt det vokse ut.

Hender en sjelden gang jeg hopper over en dag da.

Ser ikke poenget med å la ting gro bare pga en gyn.time 😛

Anonymkode: d270b...510

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt.

Dummeste jeg har lest idag.

Anonymkode: d270b...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er under utredning for PCOS, der en av symptomene er kraftig hårvekst, så tenker jeg at det for min del er mest fornuftig å ikke barbere før undersøkelse. Ikke det at jeg noen sinne er glattbarbert ellers da, men. 

Anonymkode: e4d4c...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Er aldri glattbarbert- kun under. Også har jeg en liten, frisert trekant foran. Sånn er jeg på GU også, drar over leppene med høvelen da, så jeg ikke har 3-dagerstubb der. Handler bare om at jeg føler meg mer vel på den måten.

Anonymkode: ed3d1...bef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har fjernet med laser, så er alltid hårløs. 

Anonymkode: 3f181...7f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan unektelig se ustelt ut dersom det vokser vilt. Det meste er innenfor normalen. 

Anonymkode: 46507...cb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg ikke. Gå som du føler for. Men hår er ikke urenslig, så absolutt ikke. 

Anonymkode: afeb3...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...