AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hvordan forholde meg til dette? Hvordan vil vårt forhold bli? Erfaringer? Anonymkode: 1849c...b94
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan forholde meg til dette? Hvordan vil vårt forhold bli? Erfaringer? Anonymkode: 1849c...b94 Da er det vel nylig slutt mellom dem? Da burde du vel holdt deg unna. Menn som hopper fort fra en dame til en annen er ikke noe å samle på. Anonymkode: bc378...5df 28
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Du bør se til at han får et godt forhold til barnet sitt! Anonymkode: fff60...0f6 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Dette forholdet hadde jeg droppa med én gang. Dere kan umulig ha vært sammen så lenge at det skal bli alt for hardt å gå fra han. Livet ditt kommer til å bli kjempekomplisert med denne babyen, så det er ikke verdt det så tidlig inn i et forhold. Anonymkode: fcb3d...2cd 22
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Det forholdet hadde jeg droppet med en gang. Når forholdet er ferskt er det vanskelig å oppleve at han må vie all sin tid til den nye babyen. Han kommer kanskje til å være med på fødselen? De to kommer da til å dele noe veldig intimt og nært, ingen garanti mot at gamle følelser ikke vil blusse opp igjen og han ønsker å satse på et forhold med barnets mor for å bygge en familie. å siden eksen er gravid må da forholdet deres være relativt ferskt eller? Anonymkode: 0e3e9...7ed 20
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 Stakars deg. Jeg hadde gått. Dette barnet gjør at du alltid vil ha eksen hans i livet ditt. På mange måter vil han også bli mer bundet til henne med et barn. Hadde ikke orket dette selv. Anonymkode: 63f22...117 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forholdet hadde jeg droppet med en gang. Når forholdet er ferskt er det vanskelig å oppleve at han må vie all sin tid til den nye babyen. Han kommer kanskje til å være med på fødselen? De to kommer da til å dele noe veldig intimt og nært, ingen garanti mot at gamle følelser ikke vil blusse opp igjen og han ønsker å satse på et forhold med barnets mor for å bygge en familie. å siden eksen er gravid må da forholdet deres være relativt ferskt eller? Anonymkode: 0e3e9...7ed Nei, vi kjenner hverandre fra tidligere, men har ikke vært sammen mens de var kjærester. Anonymkode: 1849c...b94
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi kjenner hverandre fra tidligere, men har ikke vært sammen mens de var kjærester. Anonymkode: 1849c...b94 jeg sa at FORHOLDET må være rimelig ferskt siden eksen er gravid? Spiller ingen rolle hvor lenge du har kjent han når han nå får familie med Ei anna. Anonymkode: 0e3e9...7ed 15
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg sa at FORHOLDET må være rimelig ferskt siden eksen er gravid? Spiller ingen rolle hvor lenge du har kjent han når han nå får familie med Ei anna. Anonymkode: 0e3e9...7ed Blir vel bare som å få ett bonusbarn? Anonymkode: 1849c...b94
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 Løp mens leken er god. Dette forholdet kommer du til å få det forferdelig i! Anonymkode: 10f01...d03 7
Peter007 Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 På 15.3.2020 den 14.37, AnonymBruker skrev: Hvordan forholde meg til dette? Hvordan vil vårt forhold bli? Erfaringer? Anonymkode: 1849c...b94 Skal kjæresten din være den som blir far?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 10 minutter siden, Peter007 skrev: Skal kjæresten din være den som blir far? Ja han er far. Han ønsker å være far også slik jeg forstår det selv om han viser noe misnøye med at de venter barn. Anonymkode: 1849c...b94
Peter007 Skrevet 16. mars 2020 #13 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja han er far. Han ønsker å være far også slik jeg forstår det selv om han viser noe misnøye med at de venter barn. Anonymkode: 1849c...b94 Det må være obligatorisk at han tar Farskapstset før han vedgår farskapet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #14 Skrevet 16. mars 2020 22 minutter siden, Peter007 skrev: Det må være obligatorisk at han tar Farskapstset før han vedgår farskapet. De var sammen når hun ble gravid. Han har ikke signert noe ennå, men fått ultralyd bilder osv. Anonymkode: 1849c...b94
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Skrevet 16. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir vel bare som å få ett bonusbarn? Anonymkode: 1849c...b94 Hahha langt ifra! Anonymkode: 0e3e9...7ed 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #16 Skrevet 16. mars 2020 Sier dette av erfaring. Gå nå mens du kan. Dette er ikke noe du ønsker å være oppi. Jeg ble sammen med en mann som hadde en nyfødt baby. Vi var sammen i 4 år og fikk barn ganske tidlig i forholdet også. Han var utro mot meg med eksen sin bak ryggen min før jeg ante at jeg var gravid. Jeg satt igjen med svarteper. Sitter nå som alenemor og han prioriterer sin første familie. Hadde jeg vist det jeg visste i dag så hadde jeg aldri blitt sammen med en mann som venter barn eller har små barn med noen. Styr unna ! Anonymkode: 3bbd3...570 12
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #17 Skrevet 17. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De var sammen når hun ble gravid. Han har ikke signert noe ennå, men fått ultralyd bilder osv. Anonymkode: 1849c...b94 Ja nettopp. Mulig dette barnet var planlagt uansett og så hoppet han til deg. Hvordan ser du på det hvis du selv nå skulle planlagt familie med han, og det var han som gikk fra deg. Eller et "hendelig uhell" der han gikk fra deg så fort graviditeten var et faktum. Hun er gravid og de er fra hverandre for en grunn. Hvis han gikk fra sin gravide kjæreste til deg fordi han var mer forelsket i deg, vel.. Han må ha vært forelsket i sin eks en gang, og gikk fra henne nå i løpet av graviditeten. Hva sier det om han? Mulig hun ble et troll av graviditeten, mulig du blir det hvis du blir gravid. Hvordan kan du stole på en mann som drar fra sin gravide kjæreste..? Selv hadde jeg ikke gått inn i et forhold der han nå skal oppleve å bli far "fra sidelinjen." Det er et karaktertrekk som sier noe om hvordan han er som person. Anonymkode: bc378...5df 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #18 Skrevet 17. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier dette av erfaring. Gå nå mens du kan. Dette er ikke noe du ønsker å være oppi. Jeg ble sammen med en mann som hadde en nyfødt baby. Vi var sammen i 4 år og fikk barn ganske tidlig i forholdet også. Han var utro mot meg med eksen sin bak ryggen min før jeg ante at jeg var gravid. Jeg satt igjen med svarteper. Sitter nå som alenemor og han prioriterer sin første familie. Hadde jeg vist det jeg visste i dag så hadde jeg aldri blitt sammen med en mann som venter barn eller har små barn med noen. Styr unna ! Anonymkode: 3bbd3...570 Her er vel rådet mer å bruke prevensjon Anonymkode: 9bed5...491 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #19 Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er vel rådet mer å bruke prevensjon Anonymkode: 9bed5...491 Og at han var utro? Anonymkode: bc378...5df
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #20 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har vært i den situasjonen. Mitt råd er: LØP Det er helt grusomt. Sjalusien mellom kvinnene er nesten uungåelig. Menn blir ifte dratt imellom. Kjærligheten til barnet late vente på seg fordi det føles konfliktfylt etc etc. Mor stiller krav til far som kjæresten ikke liker osv Jeg kan nesten garantere ar det blir en sur røre. Anonymkode: eefa2...66c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå