AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg vurderer å kjøpe lårhøye støvletter som kan brukes til festligheter. Jeg har noen forskjellige knehøye støvletter med og uten stiletthæl. Disse bruker jeg til hverdags og til fest. Har veldig lyst på lårhøye støvletter, de er akseptert til festbruk og ikke hverdags tror jeg. Ser folk på lårhøye støvletter som litt horete? Hva mener dere, er lårhøye støvletter er stilig til fest eller virker det litt tacky med så lange støvletter ?😊 Anonymkode: 073d7...c95
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Legger ut to varianter av lårhøye støvletter. Personlig liker jeg blankt skinn på støvletter det er mest elegante, har kun det på mine knehøye støvletter. Synes dere de blir too much med blankt skinn i den lange varianten? Ser at folk stort sett har semsket skinn i lårhøye litt mer diskré kanskje. Gidder ikke å kjøpe lårhøye i skinn om folk flest synes de er tacky😊 Anonymkode: 073d7...c95 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Blankt skinn ble tacky ja Anonymkode: 8a980...776 15
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blankt skinn ble tacky ja Anonymkode: 8a980...776 Ja magefølelsen sier det samme, men på knehøyde er blankt skinn stiligst. Kult å høre deres meninger😉 Anonymkode: 073d7...c95
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Er det noen som har gode outfits forslag til lårhøye støvletter, passer det best til skinny jeans, kort eller langt skjørt? Vil gjerne høre gode tips så det ikke blir helt feil😊 Anonymkode: 073d7...c95
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det noen som har gode outfits forslag til lårhøye støvletter, passer det best til skinny jeans, kort eller langt skjørt? Vil gjerne høre gode tips så det ikke blir helt feil😊 Anonymkode: 073d7...c95 Synes det passer best til skinny jeans Anonymkode: e04cf...3a5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 Synes det er veldig kult. Men det er nok ikke helt sosialt godkjent. Sukk. Anonymkode: 96a4d...53e 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 Jeg syns lårhøyt i lakk er døds kult, behøver ikke være tacky i en gjennomført stil. Men det er ikke sosialt akseptabelt nei og de fleste ser lårhøyt som horete. Ingen av stilene du postet over kler det syns jeg. Men vet du jeg syns du skal kjøpe det og rocke det du syns ser bra ut selv! Ikke bry deg om andres syn, fordi noen må bryte isen og fordommene og normalisere det Jeg kjøper et par om du gjør det! Så kan vi starte vår lille thigh high normalisering sammen hehe!! Anonymkode: f60cf...11e 4
Belima Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 Så en dokumentar av Louis Theroux fra en stat i USA om prostitusjon, der var det flere av jentene som hadde sorte lårhøye lakkstøvler og korte skjørt. Ville ikke anbefalt deg den kombinasjonen, siden det er sikkert flere enn meg som assosierer den type antrekk med prostituerte. Stiller seg helt annerledes med trange bukser og en ok topp. 12
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Skrevet 15. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det passer best til skinny jeans Anonymkode: e04cf...3a5 Jeg er helt enig med deg at det passer best til skinny jeans. Støvlettene blir med fremtredende og kule, men igjen mer vågalt. Er dessverre litt pysete😳. Kunne sikkert brukt lårhøne til skinny, men bare til fest. Det er litt akseptert til skjørt når en er på byen, men jeans har jeg dessverre ikke sett da. Litt kjipt at folk må venne seg til en viss mote for det er greit. Anonymkode: 073d7...c95 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Skrevet 15. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er helt enig med deg at det passer best til skinny jeans. Støvlettene blir med fremtredende og kule, men igjen mer vågalt. Er dessverre litt pysete😳. Kunne sikkert brukt lårhøne til skinny, men bare til fest. Det er litt akseptert til skjørt når en er på byen, men jeans har jeg dessverre ikke sett da. Litt kjipt at folk må venne seg til en viss mote for det er greit. Anonymkode: 073d7...c95 Kan fint bruke det til hverdags også, disse eksemplene her synes jeg er fine til vanlig bruk Anonymkode: e04cf...3a5 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan fint bruke det til hverdags også, disse eksemplene her synes jeg er fine til vanlig bruk Anonymkode: e04cf...3a5 Fine eksempler de to øverste, men problemet i Norge med sånn type stil er at det er for kaldt..må ha større og varmere jakke og da ødelegger det stilen . Og på sommeren uten bukse får desverre mange assosiasjoner til noe negativt. Anonymkode: f60cf...11e 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Skrevet 15. mars 2020 Jeg er helt enig at de er dritkult på utsiden av jeans og skulle gjerne gått sånn til hverdags. Hadde du turt det da.. Anonymkode: 073d7...c95 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Skrevet 15. mars 2020 Det hadde vært supert om flere brukte lårhøye støvletter til hverdags også de er så kule. Kjøpte overknee støvletter de som kunne brettes ned så å alle gikk med dem. De gikk rett over kneet. Husket at de føltes lange i forhold til mine knehøyde støvletter som jeg hadde fra før, men ble jo vant til lengden. Tror da at lårhøye kan tilvennes også. Nå er favoritten min av de jeg har knehøye skinnstøvletter med stilett. De brukes til hverdags og fest. Kan hende jeg våger meg til å kjøpe noen som rekker til midt på låret. Gøy å ha noe ikke alle har😚 Anonymkode: 073d7...c95 1
Zienna Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 Knehøye er mest stilig. Over kne og lårhøye kan lett se billig ut, eller too much. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Skrevet 15. mars 2020 Alle støvlettene på bildene ser østblokk eller horete ut etter min smak. Jeg vet at jeg ikke er alene. Anonymkode: 709dd...d56 19
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle støvlettene på bildene ser østblokk eller horete ut etter min smak. Jeg vet at jeg ikke er alene. Anonymkode: 709dd...d56 Er du mann som mener at lårhøye støvletter ser horete ut?? og de du vet om. Mange kjendiser bruker det er de horete da? Jeg er på nippet kjøpe sånne, men det er slike kommentarer som dette som kanskje gjør at jeg ikke kjøper lårhøye. Uansett ei venninne av meg har lårhøye og hun har fått mange positive kommentarer, flest av menn og av venninner. Da hun var ute på byen tidligere og hadde støvlettene på over jeans så var det en mann som sa at hun så horete ut. Hva er vitsen å kalle henne for hore bare fordi at hun hadde på seg lårhøye støvletter?🤨 Hun har sagt at jeg kan låne støvlettene og se hva jeg synes siden jeg nøler, hun mener jeg vil kle de da grunnet lange ben. Må kanskje bare gjøre det og se om jeg er komfortabel med å ha så lange støvletter. Får sikkert noen kommentarer jeg også forhåpentligvis positive tilbakemeldinger. Blir det slibrige kommentarer så blir det nok ikke innkjøp av støvletter som går til låra. Jeg orker dessverre ikke å høre at jeg blir assosiert med hore. Til deg som mener at de støvlettene er horete, hvorfor blir ikke damer som går med knehøyde støvletter sett på som horete. Nei slike kommentarer er i mine øyne meningsløse. (ps. Bilde viser tilsvarende støvletter jeg kan låne av veninna😊) Anonymkode: 073d7...c95 5
frogger Skrevet 15. mars 2020 #18 Skrevet 15. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er du mann som mener at lårhøye støvletter ser horete ut?? og de du vet om. Mange kjendiser bruker det er de horete da? Jeg er på nippet kjøpe sånne, men det er slike kommentarer som dette som kanskje gjør at jeg ikke kjøper lårhøye. Uansett ei venninne av meg har lårhøye og hun har fått mange positive kommentarer, flest av menn og av venninner. Da hun var ute på byen tidligere og hadde støvlettene på over jeans så var det en mann som sa at hun så horete ut. Hva er vitsen å kalle henne for hore bare fordi at hun hadde på seg lårhøye støvletter?🤨 Hun har sagt at jeg kan låne støvlettene og se hva jeg synes siden jeg nøler, hun mener jeg vil kle de da grunnet lange ben. Må kanskje bare gjøre det og se om jeg er komfortabel med å ha så lange støvletter. Får sikkert noen kommentarer jeg også forhåpentligvis positive tilbakemeldinger. Blir det slibrige kommentarer så blir det nok ikke innkjøp av støvletter som går til låra. Jeg orker dessverre ikke å høre at jeg blir assosiert med hore. Til deg som mener at de støvlettene er horete, hvorfor blir ikke damer som går med knehøyde støvletter sett på som horete. Nei slike kommentarer er i mine øyne meningsløse. (ps. Bilde viser tilsvarende støvletter jeg kan låne av veninna😊) Anonymkode: 073d7...c95 Er da ikke noe horete over de da! 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #19 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, frogger skrev: Er da ikke noe horete over de da! Takk😊😄Personlig synes jeg de er rålekre. Tipper jeg låner dem av venninna neste gang vi skal på byen så får hun klare seg uten dem. Tenker det er greit å teste ut og se hva jeg føler om dem før et innkjøp skjer. Så kan hun låne et par knehøye av meg😂 Anonymkode: 073d7...c95 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Skrevet 16. mars 2020 Hvis du veldig gjerne vil kjøpe deg lårhøyestøvletter, men er redd for å bli tatt for å være prostituert anbefaler jeg deg å kjøpe lårhøyestøvletter uten hæl. Altså helt flate. Det gir et helt annet inntrykk enn høyhælte lårhøye støvletter. Anonymkode: 7e780...276 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå