Gå til innhold

Blowjob søndag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama har mensen. Hun liker da å suge da hun får vondt under sex, samleie, i denne perioden. Hvordan har dere sex når hun har menstruasjon?

Anonymkode: ecb07...a8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex som vanlig hvis vi føler for det. Men jeg pleier ikke å ha lyst før siste dag hvor det er mindre blod. Dag 1 og 2 er mye blod og søl, men når vi var nyforelsket og ikke kunne holde hendene vekk fra hverandre hadde vi sex da også enten med håndkle under eller i dusjen.

Ikke alle får menssmerter og jeg er en av de heldige. Andre får kjempevondt, så det viktigste er å ta hensyn til akuratt din dame.

Anonymkode: 4d670...2fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex som vanlig hvis vi føler for det. Men jeg pleier ikke å ha lyst før siste dag hvor det er mindre blod. Dag 1 og 2 er mye blod og søl, men når vi var nyforelsket og ikke kunne holde hendene vekk fra hverandre hadde vi sex da også enten med håndkle under eller i dusjen.

Ikke alle får menssmerter og jeg er en av de heldige. Andre får kjempevondt, så det viktigste er å ta hensyn til akuratt din dame.

Anonymkode: 4d670...2fa

Takk. Vi har prøvd analsex, men hun føler hun mister kontrollen både under og etter. 

Anonymkode: ecb07...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...