AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Dama har mensen. Hun liker da å suge da hun får vondt under sex, samleie, i denne perioden. Hvordan har dere sex når hun har menstruasjon? Anonymkode: ecb07...a8b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Vi har sex som vanlig hvis vi føler for det. Men jeg pleier ikke å ha lyst før siste dag hvor det er mindre blod. Dag 1 og 2 er mye blod og søl, men når vi var nyforelsket og ikke kunne holde hendene vekk fra hverandre hadde vi sex da også enten med håndkle under eller i dusjen. Ikke alle får menssmerter og jeg er en av de heldige. Andre får kjempevondt, så det viktigste er å ta hensyn til akuratt din dame. Anonymkode: 4d670...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har sex som vanlig hvis vi føler for det. Men jeg pleier ikke å ha lyst før siste dag hvor det er mindre blod. Dag 1 og 2 er mye blod og søl, men når vi var nyforelsket og ikke kunne holde hendene vekk fra hverandre hadde vi sex da også enten med håndkle under eller i dusjen. Ikke alle får menssmerter og jeg er en av de heldige. Andre får kjempevondt, så det viktigste er å ta hensyn til akuratt din dame. Anonymkode: 4d670...2fa Takk. Vi har prøvd analsex, men hun føler hun mister kontrollen både under og etter. Anonymkode: ecb07...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå