AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Det er trend der jenter og kvinner har ons ved en tilfeldig date, første date, andre date eller tredje date. Men hvor mye makt har kvinner gitt menn ved sex med "ukjent"? kommer ikke sex i veien der man egentlig finner ut om man er ment for hverandre? Anonymkode: 7db4a...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Ons og å date noen er to helt forskjellige ting. Man har ikke one night stand med noen man treffer to eller flere ganger. Anonymkode: a5b90...e48
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Sex er jo en del av å finne ut om man er ment for hverandre. Lurer mer på hvordan man skal finne ut at man passer sammen uten å pule? Og skal du snakke om makt og sex, så får jeg jo mer "makt" når jeg har det. Veien til en manns hjerte er gjennom penis, de føler mer tilknytning og tiltrekning, føler de har møtt drømmekvinnen siden jeg er god i senga, klarer ikke å slutte å tenke på meg og vil ha mer. Menn som tenker at greia er å date en dame til man kommer ned i buksene hennes og så skal man stikke og gjenta det med en annen, kan umulig ha hatt noe spesielt bra sex. Har man bra sex så vil man jo pule igjen. Og igjen. Og igjen. Og så prater man jo også litt mellom slagene og finner ut om man matcher på andre måter Jeg kan vel forøvrig legge til at jeg er en veldig seksuell person, og at sex er utrolig viktig for meg. Jeg går ikke sammen med sånne som deg som tenker man skal knipe igjen eller at sex er forstyrrende element i stedet for relasjonsbyggende. Anonymkode: 35c09...d55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå