AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg skal være barnevakt for en baby på 9 måneder? Hva må jeg huske på før jeg skal være barnevakt for en baby på 9 måneder? Liker å være forberedt. Takk for alle svar Anonymkode: 49c5f...93d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Det må vel nesten foreldrene informere deg om, rutinene for en på 9måneder varierer fra baby til baby. Hvis babyen krabber må du passe på å følge med hele tiden, stenge for trapper, at den ikke får tak i noe farlig (feks varm kaffekopp) Hvis du skal være hjemme der babyen bor er det jo tilrettelagt for en baby da. Anonymkode: ad29b...5e1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må vel nesten foreldrene informere deg om, rutinene for en på 9måneder varierer fra baby til baby. Hvis babyen krabber må du passe på å følge med hele tiden, stenge for trapper, at den ikke får tak i noe farlig (feks varm kaffekopp) Hvis du skal være hjemme der babyen bor er det jo tilrettelagt for en baby da. Anonymkode: ad29b...5e1 Takk for svar! Hva liker barn i denne alderen å leke med? Anonymkode: 49c5f...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå