AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Kjip situasjon for verden, men synes det er litt digg. Er heldig og kan jobbe hjemmefra. Får faktisk gjort minst like mye, om ikke mer enn jeg vanligvis får gjort. Ellers digg å bare slappe av, med noen gode serier ,bøker og spill. Har god sosial kontakt med venner online, og fått kjøpt inn nok til å klare meg 3 ukers tid. Kommer til å kjøpe gradvis etterhvert som butikkene får mer supplies! Liker denne verdenen mer enn maset til vanlig. + Dette er bra for morder jord.. Anonymkode: 393ac...272 2
Tarmegenbolle Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Jeg koser meg. Godter meg spesielt over at folk får se den verdenen klimahysterikerene ønsker. Jeg bekymrer meg dog litt over hvilke konsekvenser tiltakene kan føre til.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Så bra at du koser deg! Er sikkert mange som misunner deg nå. Jeg personlig sitter og tenker på alle som jobber livet av seg for å holde Norge i gang! Spesielt de risikerer sin helse for å ta vare på de syke i helsevesenet. All ære til dem. Anonymkode: 9a26a...ac7 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Jeg liker å være hjemme og trodde egentlig jeg kom til å kose meg. Men det blir mye bekymringer både for egen og andres helse, så kan ikke si at jeg koser meg i det hele tatt, egentlig. Anonymkode: b2b77...e53 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjip situasjon for verden, men synes det er litt digg. Er heldig og kan jobbe hjemmefra. Får faktisk gjort minst like mye, om ikke mer enn jeg vanligvis får gjort. Ellers digg å bare slappe av, med noen gode serier ,bøker og spill. Har god sosial kontakt med venner online, og fått kjøpt inn nok til å klare meg 3 ukers tid. Kommer til å kjøpe gradvis etterhvert som butikkene får mer supplies! Liker denne verdenen mer enn maset til vanlig. + Dette er bra for morder jord.. Anonymkode: 393ac...272 Kos deg mens jeg utsetter min astmasyke mann for smitte fordi jeg må på jobb og ta meg av de alle svakeste i samfunnet. Stå på og kos deg glugg. Anonymkode: 06670...199 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 Jeg går på jobb som vanlig, eller... Det blir stort sett 1-2-3 timer overtid med fullstendig kaos! Kos deg alt du orker, egoist. Anonymkode: bf5a5...ba8 3
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være hjemme og trodde egentlig jeg kom til å kose meg. Men det blir mye bekymringer både for egen og andres helse, så kan ikke si at jeg koser meg i det hele tatt, egentlig. Anonymkode: b2b77...e53 Det er fordi du er normal, i motsetning til TS som er mentalt ustabil. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra at du koser deg! Er sikkert mange som misunner deg nå. Jeg personlig sitter og tenker på alle som jobber livet av seg for å holde Norge i gang! Spesielt de risikerer sin helse for å ta vare på de syke i helsevesenet. All ære til dem. Anonymkode: 9a26a...ac7 Takk❤️ Anonymkode: 06670...199
GammelKaktus Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 Alt er relativt tenker jeg, vi må jo bare gjøre det beste utav det. Vi har jo alle forskjellige utgangspunkt for hva vi kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Skrevet 15. mars 2020 Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg koser meg ikke pga. koronaen og hadde selvsagt helst sett den ikke fantes pga. belastningen/risikoen den utgjør for enkeltpersoner og samfunnet som helhet. Men for meg personlig så oppleves det foreløpig som helt greit å stenge meg inne og ikke ha dårlig samvittighet for alle "burde'ene" utenfor hjemmet. Jeg går på jobb nesten som vanlig siden min jobb ikke helt egner seg for hjemmekontor, men ellers er jeg hjemme og styrer med det jeg vanligvis styrer med - bare uten dårlig samvittighet. Anonymkode: a708c...deb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Skrevet 15. mars 2020 20 minutter siden, Tarmegenbolle said: Jeg koser meg. Godter meg spesielt over at folk får se den verdenen klimahysterikerene ønsker. Herre min hatt 🙄 Anonymkode: 99738...98c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Skrevet 15. mars 2020 Jeg tenker at dersom dere koser dere, så er dere faktisk stille om det! Mange må fortsatt på jobb i et dobbelt så hektisk hverdagsliv som vanlig! Anonymkode: bf5a5...ba8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Skrevet 15. mars 2020 På jobb som vannlig her og. Jobber som lager sjef for en store matlager. Mye jobb om dagen .... Anonymkode: be74b...00d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Skrevet 15. mars 2020 Jeg koser meg veldig med bekymringen over å antagelig bli permittert på mandag med 60% lønn. Vil vel gå personlig konkurs før dette er over. Jobber i en av de dårligste betalte yrkene i Norge innenfor reiseliv. Jeg koser meg også med tanken på å være i risikogruppen. Jeg kan forvente alvorlig forløp. Bli syk før situasjonen blir som i Italia eller vente? Jeg er ung og blir reddet, men vil eventuelt min sykdom gjøre at andre ikke blir reddet? Hvem vet. Bekymret for venner og familie i risikogruppen er jeg og. Så ja her "koser jeg meg" virkelig. Anonymkode: 39c86...689 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 Så fint at du koser deg og ønsker å dele det med oss! Helt seriøst, hvor egoistisk går det an å bli. Kos deg gjerne du, men hold det for deg selv. Mange mennesker er redde og bekymret for seg selv og sine nærmeste. De er redde for jobbene sine som står i fare! Vis heller litt medfølelse. Anonymkode: 0c1fa...6a6 1
Tarmegenbolle Skrevet 15. mars 2020 #16 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herre min hatt 🙄 Anonymkode: 99738...98c Jaha?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så fint at du koser deg og ønsker å dele det med oss! Helt seriøst, hvor egoistisk går det an å bli. Kos deg gjerne du, men hold det for deg selv. Mange mennesker er redde og bekymret for seg selv og sine nærmeste. De er redde for jobbene sine som står i fare! Vis heller litt medfølelse. Anonymkode: 0c1fa...6a6 Kjære deg, la nå de som har evne til det kose seg. Det hjelper verken deg eller andre at de slutter med det. Hva skulle du oppnå med at personen sturer istedenfor å kose seg? Anonymkode: f1eb5...809 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #18 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dersom dere koser dere, så er dere faktisk stille om det! Mange må fortsatt på jobb i et dobbelt så hektisk hverdagsliv som vanlig! Anonymkode: bf5a5...ba8 Ser ingen grunn til at noen ikke kan spre litt hyggelige tanker i all denne elendigheten. Anonymkode: f1eb5...809 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #19 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har ikke noe mot å være hjemme, jeg kjeder meg ikke og jeg jobber hjemmefra. Men, jeg er bekymret på andres vegne og hvor langt dette kommer til å gå. Mannen min jobber stadig overtid for at folk skal få varene sine og da er jeg redd han tar med seg smitte hjem (selv med div. tiltak), for jeg er i risikogruppen og vil tåle viruset dårlig. Er også bekymret for skolegangen til barna, om dette drar ut. Anonymkode: a78d8...1ab
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #20 Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, la nå de som har evne til det kose seg. Det hjelper verken deg eller andre at de slutter med det. Hva skulle du oppnå med at personen sturer istedenfor å kose seg? Anonymkode: f1eb5...809 Sikkert mange som koser seg med å gjøre annet de ikke får tid til ellers. Er ikke noe galt med det. Men hold det gjerne litt for seg selv. Verden er i en krise, og da passer det dårlig å skrive at «jeg digger dette». Anonymkode: 0c1fa...6a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå