AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hei alle kjære Norske medborgere. Jeg syntes det er innmari tragisk at vi har et samfunn som ikke var villig til å gjøre noe som helst for å stoppe dette viruset før nå. Som norske leger og våre innbyggere sier så er dette altfor altfor sent. Jeg fikk med meg akkurat nå at det er 1 av 4 av Norges befolkning er smittet. Allikevel går noen av dere (nå mener jeg de som har vært. På reise og som har hatt og HAR symptomer på Corona virus covid-19) utenfor dørene sine og gir blanke f*aen i hvor ekstremt det er blitt. For meg har de siste 3 dagene vært helt uvirkelig hvor dette nesten ikke er til å tro. Der jeg kommer fra har ALT Dere kan tenke dere vært stengt i over en mnd. Jeg er fra Midtøsten og tiltakene Ble ekstreme allerede fra første gang de fikk sine første smittede. Det er til og med. Opplagt sånn at. Hvis dem får inn transport så må motparten legge det fra seg flere hundre meter før noen fra vår side med fullt verneutstyr plukker det opp. Jeg har holdt meg hjemme. I. Over 2 uker for jeg visste at dette. Kom. Til å. Eskalere seg. Jeg var 110% prosent sikker på at det ville forverre seg spesielt etter vinterferien. Hvorfor gjorde ikke Norge det samme som områdene hvor folk ikke engang er en stat??? Det er latterlig og en skam. Og en tragisk bekjenning på vegne av det norske folk. Vi er verdens rikeste og et av de mest avanserte land i verden. Og allikevel gjorde dem. Ingen verdens ting og (FREMDELES) så er dere helt ræva på de nye tiltakene at det til og med er gått utover våre toppledere i norsk helseinstitutt. Jeg sier bare en siste ting til alle mine kjære nordmenn. Det hjelper lite å tro at du ikke er rammet eller. At du ikke kan dø av denne sykdommen. Husk at det er 2 TYPER vi snakker om her og verdenselitene har ikke fortalt sannheten før nå for ingen vet hvorfor dette utbruddet er kommet. Bare gud vet. Mener jeg. Alle. Får mene som de vil. Men jeg bønnfaller dere om. Og tenke på de som er aller mest utsatt. Jeg har personer som har dårlig. Immunforsvar og vil ikke at Norge slal ende opp som Italia. Vi er for sent ute. Og nå er det bare og holde hodet kaldt og holde seg inne mest. Mulig. Du trenher ikke ha et eneste symtppm. Før det kommer. Verdens helseorganisasjoner vet heller. Ikke nok om viruset. Husk at dette også sprer seg vis lufta og fortsetter vi sånn kan Norge bli neste Wuhan. Vask hendene hyppig vær. Ekstra sparsommelig med forbruket dere har nå og ta vare på hverandre. Og sist men ikke MINST.HOLD dere inne NORGE! dette håper jeg at alle kan lære noe av. For vi er på randen av en epidemi som. Kan ødelegge langt mer enn menneske liv. Vi står alle i dette her sammen. Alt i alt så tror jeg dette vil gå bra. Og det vil gå. Over. Hold dere inne. Følg rådene som står på WHO. Ikke. Gå ut vær så snill. Anonymkode: 43b52...49f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei alle kjære Norske medborgere. Jeg syntes det er innmari tragisk at vi har et samfunn som ikke var villig til å gjøre noe som helst for å stoppe dette viruset før nå. Som norske leger og våre innbyggere sier så er dette altfor altfor sent. Jeg fikk med meg akkurat nå at det er 1 av 4 av Norges befolkning er smittet. Allikevel går noen av dere (nå mener jeg de som har vært. På reise og som har hatt og HAR symptomer på Corona virus covid-19) utenfor dørene sine og gir blanke f*aen i hvor ekstremt det er blitt. For meg har de siste 3 dagene vært helt uvirkelig hvor dette nesten ikke er til å tro. Der jeg kommer fra har ALT Dere kan tenke dere vært stengt i over en mnd. Jeg er fra Midtøsten og tiltakene Ble ekstreme allerede fra første gang de fikk sine første smittede. Det er til og med. Opplagt sånn at. Hvis dem får inn transport så må motparten legge det fra seg flere hundre meter før noen fra vår side med fullt verneutstyr plukker det opp. Jeg har holdt meg hjemme. I. Over 2 uker for jeg visste at dette. Kom. Til å. Eskalere seg. Jeg var 110% prosent sikker på at det ville forverre seg spesielt etter vinterferien. Hvorfor gjorde ikke Norge det samme som områdene hvor folk ikke engang er en stat??? Det er latterlig og en skam. Og en tragisk bekjenning på vegne av det norske folk. Vi er verdens rikeste og et av de mest avanserte land i verden. Og allikevel gjorde dem. Ingen verdens ting og (FREMDELES) så er dere helt ræva på de nye tiltakene at det til og med er gått utover våre toppledere i norsk helseinstitutt. Jeg sier bare en siste ting til alle mine kjære nordmenn. Det hjelper lite å tro at du ikke er rammet eller. At du ikke kan dø av denne sykdommen. Husk at det er 2 TYPER vi snakker om her og verdenselitene har ikke fortalt sannheten før nå for ingen vet hvorfor dette utbruddet er kommet. Bare gud vet. Mener jeg. Alle. Får mene som de vil. Men jeg bønnfaller dere om. Og tenke på de som er aller mest utsatt. Jeg har personer som har dårlig. Immunforsvar og vil ikke at Norge slal ende opp som Italia. Vi er for sent ute. Og nå er det bare og holde hodet kaldt og holde seg inne mest. Mulig. Du trenher ikke ha et eneste symtppm. Før det kommer. Verdens helseorganisasjoner vet heller. Ikke nok om viruset. Husk at dette også sprer seg vis lufta og fortsetter vi sånn kan Norge bli neste Wuhan. Vask hendene hyppig vær. Ekstra sparsommelig med forbruket dere har nå og ta vare på hverandre. Og sist men ikke MINST.HOLD dere inne NORGE! dette håper jeg at alle kan lære noe av. For vi er på randen av en epidemi som. Kan ødelegge langt mer enn menneske liv. Vi står alle i dette her sammen. Alt i alt så tror jeg dette vil gå bra. Og det vil gå. Over. Hold dere inne. Følg rådene som står på WHO. Ikke. Gå ut vær så snill. Anonymkode: 43b52...49f Hjelper ikke når man uansett ikke har noe å komme tilbake til når dette er over. Forblir skoler, barnehager, butikker osv stengt langt ut over to uker, vil landet gå konkurs. Så nei, dette går ikke over, det blir mye verre etterpå. For alle. Anonymkode: 63b1b...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 1 av 4 av Norges befokning er neppe smittet ennå. Anonymkode: dcf86...11c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke når man uansett ikke har noe å komme tilbake til når dette er over. Forblir skoler, barnehager, butikker osv stengt langt ut over to uker, vil landet gå konkurs. Så nei, dette går ikke over, det blir mye verre etterpå. For alle. Anonymkode: 63b1b...a4 Da står du mellom. To alternativer idag den 15 mars 2020 kl 1. 31. Vil du da velge å la dette bli som epidemien vi fikk på 1300 tallet? Og la hundre tusener dø og du ser at folk lider uten hjelp eller noe som. Helst?? Eller vil du at vi stenger for å redde folket? Ikke tenk økonomi. Og jobb og noe som. Helst akkurat nå. Det har vært verre. Tider.. Ikke glem første og andre verdens krig ikke glem historien. Hvis du ønsker at vi skal gjenta den så vil verdens befolkningen kollapse igjen. Du må. Huske. På at dette ike er noen lek. Vi har ikke opplevd noe som dette her i Norge siden fredstid. Tenk deg om. Du må. Ikke være egosentrisk. Verden over faller børsene. Verden over stenger dem. Alt. Husk at verden står sammen om dette. Ikke bare lille. Norge. Du må tenke klart ikke bare. På hva som skjer. Oss.. Det er nå. Som. Gjelder ikke. Imorgen eller. Om 2 uker. Bruk sunn fornuft sier bare jeg. Anonymkode: 43b52...49f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 av 4 av Norges befokning er neppe smittet ennå. Anonymkode: dcf86...11c Sjekk vg. Anonymkode: 43b52...49f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekk vg. Anonymkode: 43b52...49f Tror du bør gjøre det samme. Anonymkode: dcf86...11c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekk vg. Anonymkode: 43b52...49f Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekk vg. Anonymkode: 43b52...49f Blir det raskt. Om vi ikke gjør noe for å stoppe det. Og bare tenke. På pengene og hva som skjer oss i ettertid. Det går over. Men ikke å gjenopplive de som kan dø av dette. Anonymkode: 43b52...49f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blir det raskt. Om vi ikke gjør noe for å stoppe det. Og bare tenke. På pengene og hva som skjer oss i ettertid. Det går over. Men ikke å gjenopplive de som kan dø av dette. Anonymkode: 43b52...49f Si heller at du tok feil. Men du ville vel spre litt hysteri. Anonymkode: dcf86...11c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 1 av 4 er smittet i Norge. IKKE 1 av 4 som ER smittet. Ellers er jeg helt enig med deg. Anonymkode: 00920...fd7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1 av 4 er smittet i Norge. IKKE 1 av 4 som ER smittet. Ellers er jeg helt enig med deg. Anonymkode: 00920...fd7 Altså 1 av 4 har fått viruset i Norge. Var kanskje litt uklar selv. Anonymkode: 00920...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du bør gjøre det samme. Anonymkode: dcf86...11c h Jeg har sjekket jeg. Og. Mørketallene er større bare vent og se. Det har. Gått snart en mnd siden vinterferien. Dette er ikke for. Å. Skape. Skremsel men jeg tror det har blitt mye verre å Anonymkode: 43b52...49f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså 1 av 4 har fått viruset i Norge. Var kanskje litt uklar selv. Anonymkode: 00920...fd7 Rettere sagt: Én av fire som nå er smittet har blitt smittet innenfor Norges grenser, og ikke i utlandet. Veldig uklar overskrift av VG. Anonymkode: 76c31...a60 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rettere sagt: Én av fire som nå er smittet har blitt smittet innenfor Norges grenser, og ikke i utlandet. Veldig uklar overskrift av VG. Anonymkode: 76c31...a60 Haha uff, skjønte selv nå at jeg ikke var så klar (selv når jeg prøvde å rette på det😅) Anonymkode: 00920...fd7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sjekket jeg. Og. Mørketallene er større bare vent og se. Det har. Gått snart en mnd siden vinterferien. Dette er ikke for. Å. Skape. Skremsel men jeg tror det har blitt mye verre å Anonymkode: 43b52...49f 1 av 4 er ikke smittet. Du leser artikkelen feil. Anonymkode: dcf86...11c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 Jeg kan har misf 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle kjære Norske medborgere. Jeg syntes det er innmari tragisk at vi har et samfunn som ikke var villig til å gjøre noe som helst for å stoppe dette viruset før nå. Som norske leger og våre innbyggere sier så er dette altfor altfor sent. Jeg fikk med meg akkurat nå at det er 1 av 4 av Norges befolkning er smittet. Allikevel går noen av dere (nå mener jeg de som har vært. På reise og som har hatt og HAR symptomer på Corona virus covid-19) utenfor dørene sine og gir blanke f*aen i hvor ekstremt det er blitt. For meg har de siste 3 dagene vært helt uvirkelig hvor dette nesten ikke er til å tro. Der jeg kommer fra har ALT Dere kan tenke dere vært stengt i over en mnd. Jeg er fra Midtøsten og tiltakene Ble ekstreme allerede fra første gang de fikk sine første smittede. Det er til og med. Opplagt sånn at. Hvis dem får inn transport så må motparten legge det fra seg flere hundre meter før noen fra vår side med fullt verneutstyr plukker det opp. Jeg har holdt meg hjemme. I. Over 2 uker for jeg visste at dette. Kom. Til å. Eskalere seg. Jeg var 110% prosent sikker på at det ville forverre seg spesielt etter vinterferien. Hvorfor gjorde ikke Norge det samme som områdene hvor folk ikke engang er en stat??? Det er latterlig og en skam. Og en tragisk bekjenning på vegne av det norske folk. Vi er verdens rikeste og et av de mest avanserte land i verden. Og allikevel gjorde dem. Ingen verdens ting og (FREMDELES) så er dere helt ræva på de nye tiltakene at det til og med er gått utover våre toppledere i norsk helseinstitutt. Jeg sier bare en siste ting til alle mine kjære nordmenn. Det hjelper lite å tro at du ikke er rammet eller. At du ikke kan dø av denne sykdommen. Husk at det er 2 TYPER vi snakker om her og verdenselitene har ikke fortalt sannheten før nå for ingen vet hvorfor dette utbruddet er kommet. Bare gud vet. Mener jeg. Alle. Får mene som de vil. Men jeg bønnfaller dere om. Og tenke på de som er aller mest utsatt. Jeg har personer som har dårlig. Immunforsvar og vil ikke at Norge slal ende opp som Italia. Vi er for sent ute. Og nå er det bare og holde hodet kaldt og holde seg inne mest. Mulig. Du trenher ikke ha et eneste symtppm. Før det kommer. Verdens helseorganisasjoner vet heller. Ikke nok om viruset. Husk at dette også sprer seg vis lufta og fortsetter vi sånn kan Norge bli neste Wuhan. Vask hendene hyppig vær. Ekstra sparsommelig med forbruket dere har nå og ta vare på hverandre. Og sist men ikke MINST.HOLD dere inne NORGE! dette håper jeg at alle kan lære noe av. For vi er på randen av en epidemi som. Kan ødelegge langt mer enn menneske liv. Vi står alle i dette her sammen. Alt i alt så tror jeg dette vil gå bra. Og det vil gå. Over. Hold dere inne. Følg rådene som står på WHO. Ikke. Gå ut vær så snill. Anonymkode: 43b52...49f Alle dere som leser jeg HAR MISFORSTÅTT VGS OVERKSRIFT. de overdriver alltid på med det de skriver. Men viktigst av alt er å gå med seg hva jeg har skrevet ellers. Ta vare på hverandre dere. Beklager igjen. Anonymkode: 43b52...49f
Anbefalte innlegg