Gjest hjelp? Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Har tenkt til å prøve voks før sommeren! Siden det varer litt lengre og greier.. er så kjedelig å måtte barbere "hver" dag under armene og bikiniområdene for at det ALLTID skal holde seg i sjakk Tenkte jeg skulle prøve proffesjonelt, siden hjemmeforsøkene mine gikk mildt sagt i dass. Hårene gikk ikke av, eller jeg gjorde noe feil osv osv. Må jeg la hårene vokse før jeg oppsøker et sted, eller kan jeg barbere meg som vanlig til da (liker ikke skog her og der med Ny type, jepp trenger det ryddig all the time ).. På hjemmepakningene stod det nemlig at hårene måtte være litt lengre.. Bor i Oslo, noen som kan anbefale et sted? Prisklasser osv.. Litt clueless.. TAkk på forhånd for alle svar !!
Gjest allium Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Merkelig spørsmål. Selvfølgelig må du la hårene vokse ! Hva skulle ellers voksen få tak i ?
Catzy Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Du bør la håret vokse ut i 2 uker før du gjør en voks-behandling, i hvertfall hvis du tenker Brazilian. Det var i hvertfall rådet jeg fikk da jeg skulle gjøre det i salong. Noen snakker om noen millimeter hår på leggene, andre om 2-3 cm. Det gjelder første behandling, etter det må man bare se det an. Jeg bør la det gå 5-6 uker mellom hver Brazilian, ellers vokser det ujevt. Armhulene begynte å få litt skygge etter 3 uker, og leggene er litt prøveprosjekt, prøvde først for 2 uker siden, så jeg vet ikke helt hvor lang tid det tar før de gror til igjen. De er i hvertfall glatte fremdeles! Jeg kan anbefale Din Hud og Hårpleie like ved Neste Stopp i Hegdehaugsveien. De er hyggelige og veldig proffe. Catzy
Gjest meg igjen Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 MÅ man vente 2 uker!? Har fått bestilt time nå, og det er litt før 2-ukers fristen.. Men neste er nemlig LEnge unna!
Gjest Virvel Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Må og må - det kommer vel litt an på hvor fort hårene dine vokser. Men som de andre sier her; det må være noe for voksen å ta tak i, ellers skjer det ingen verdens ting. Hårene bør vel være minst en halv centimeter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå