Gå til innhold

Corona ødelegger forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spår at mange forhold kommer til å ryke hvis folk går opp på hverandre. Barna maser og man får ikke plass til seg selv. Hva tror dere? Kjenner at jeg har fått nok av samboer og barna allerede 😩

Anonymkode: 1d07d...91c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Peanut
Skrevet

Forhold som ryker nå var ikke sterke i utgangspunktet. Samboer og jeg er for eksempel veldig vant til å omgås mye, bor også i hus så den ene kan være der og den andre her. 
Klarer man seg gjennom en slik krise går man styrket ut ❤️🍀

AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva gjør disse folkene når det er ferie generelt og alle har fri fra jobb, skole?

Anonymkode: 9b3a2...58f

• Liker 8
Skrevet

Enig, om forholdet ryker pga dette har det ikke vært godt i utgangspunktet.

Jeg og kjæresten går oppi hverandre det aller meste av tiden normalt sett, og vi tar dette med knusende ro. Det gjelder bare å kommunisere, gi beskjed om man vil sitte litt for seg selv, og ta hensyn til hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt er det ikke corona som ødelegger forhold, men det er som over nevnt at forholdene som ryker er svake i utgangspunktet. Enhver motbakke hadde ødelagt forholdet på sikt, ikke kun corona.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi klarer oss altså, men vi har diskutert at familievernkontoret og samlivsterapeuter vil få det travelt de neste ukene og månedene 😌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg håper virkelig dette er kroken på døra for ekteskapet til min elsker!

Anonymkode: 7a827...3bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om han skulle blitt syk og havner på sykehuset? Du sitter hjemme og kan ikke besøke han, mens han ligger og kjemper for livet? Det vil gi et perspektiv som gjør ting litt annerledes.

Jeg var lei i høst, syns mannen min maste mye og jeg hadde lyst at vi skulle reise bort. Plutselig havnet han på intensiven, i livsfare, og jeg lovet meg selv om å aldri tenke sånn igjen hvis han overlevde det. Det gikk heldigvis bra med han, men det var nære på at jeg ble alene..

Anonymkode: f3238...f95

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spår at mange forhold kommer til å ryke hvis folk går opp på hverandre. Barna maser og man får ikke plass til seg selv. Hva tror dere? Kjenner at jeg har fått nok av samboer og barna allerede 😩

Men da var vel ikke kjærligheten sterk nok for forhold og hvertfall ikke unger sammen i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye skimsmisser etter ferier når folk har gått oppå hverandre, så dette kan vel skje nå også. 

Anonymkode: 62cfa...eaf

Skrevet

Sånn er det alltid etter sommeren og, da er det alltid noen nye som går mot skilsmisse...

AnonymBruker
Skrevet

Dette er tiden for å virkelig forsøke å få ting til å gå rundt, særlig om man har barn. Vi må alle gå litt ekstra i oss selv. Sett grenser, lytt til partneren og vær rause med hverandre.

Anonymkode: ca4da...8a2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit 😆 Vet kona hans om deg?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

æsj, norske kvinner er så ego

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde en mann oppå meg hver dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om han skulle blitt syk og havner på sykehuset? Du sitter hjemme og kan ikke besøke han, mens han ligger og kjemper for livet? Det vil gi et perspektiv som gjør ting litt annerledes.

Jeg var lei i høst, syns mannen min maste mye og jeg hadde lyst at vi skulle reise bort. Plutselig havnet han på intensiven, i livsfare, og jeg lovet meg selv om å aldri tenke sånn igjen hvis han overlevde det. Det gikk heldigvis bra med han, men det var nære på at jeg ble alene..

Anonymkode: f3238...f95

Dette setter ting i perspektiv for meg. Jeg hadde ikke overlevd å se han i livsfare 💚 Det er så viktig å være generøse og få frem det beste i oss selv. Takk for påminnelsen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, hva gjør disse folkene når det er ferie generelt og alle har fri fra jobb, skole?

Vel, skilsmissestatistikken går jo opp etter ferier. Den har også gjort det i Kina pga corona og Italia følger nå etter, så spådommen til TS er ganske så reell. 

Lett å si det bare gjelder par det hadde gått galt med uansett, men det kan man jo ikke skråsikkert.

Anonymkode: 6f10c...ecb

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har rett. Vi som er single, sitter klare til å overta ledige partnere, etter at naturen har gjort jobben 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, antar du er et troll siden dette er en kjent brannfakkel å kaste inn i debatter på KG 😛 

Men jeg tenker faktisk det samme 🤣

Anonymkode: 6f10c...ecb

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit 😆 Vet kona hans om deg?

Tipper hun har en anelse!

• Opprett ny...