Gå til innhold

Ville du gått på visning nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du turt å gå på visning nå? Vi var på boligjakt før corona brøt ut, og hadde avtalt en visning på et rekkehus til uka. Visningen er gjort om til privatvisning gjennomført av selger. Det er satt inn ekstra renholdstiltak i følge megler. Nå er det nok uansett ikke aktuelt å hive seg på budrunden i denne runda, ettersom alt er så uklart, og vi sikkert ville slitt med å selge egen bolig, men vi tenker kanskje det hadde vært fint å se boligen likevel og følge litt med. Vi er likevel litt usikker på hvorvidt det å oppholde seg i noen annen sitt hus er lurt nå. Vi er enn så lenge friske, men jeg er gravid og sånn sett litt i en risikogruppe. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 915cd...640

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med de tiltakene du skisserer så, men vanskeligere å si hva et bud bør ligge på med usikkerhet rundt varighet kg økonomiske konsekvenser av corona.

Anonymkode: 214a3...a8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i risikosonen, men vi er på husjakt, så ja, kommer til å dra på visning, men tar alle forhåndsregler og får også privatvisning (tror alle megler har begynt med det nå). Bor i en kommune der korona enda ikke er påvist. Dett er dog det eneste jeg gjør utenfor huset, har hjemmekontor. 

Anonymkode: 359fb...b5e

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du turt å gå på visning nå? Vi var på boligjakt før corona brøt ut, og hadde avtalt en visning på et rekkehus til uka. Visningen er gjort om til privatvisning gjennomført av selger. Det er satt inn ekstra renholdstiltak i følge megler. Nå er det nok uansett ikke aktuelt å hive seg på budrunden i denne runda, ettersom alt er så uklart, og vi sikkert ville slitt med å selge egen bolig, men vi tenker kanskje det hadde vært fint å se boligen likevel og følge litt med. Vi er likevel litt usikker på hvorvidt det å oppholde seg i noen annen sitt hus er lurt nå. Vi er enn så lenge friske, men jeg er gravid og sånn sett litt i en risikogruppe. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 915cd...640

Å gå på visning for å følge litt med vil jeg ikke tilrå. Vent helst til du har konkrete kjøpsplaner.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bare hvis vi faktisk planla å kjøpe de neste par månedene. Ikke for moroskyld, liksom. 

Anonymkode: 402c6...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Er du snart, venter du. Går økonomien til helvete nå, blir det mange hus (billige) til salg siden dei ikke klarer å betjene lån lenger, og selge fort. 

Anonymkode: 98ed0...2af

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i risikosonen, men vi er på husjakt, så ja, kommer til å dra på visning, men tar alle forhåndsregler og får også privatvisning (tror alle megler har begynt med det nå). Bor i en kommune der korona enda ikke er påvist. Dett er dog det eneste jeg gjør utenfor huset, har hjemmekontor. 

Anonymkode: 359fb...b5e

Skal du på visning denne uka ?? Eller venter du to uker?

Anonymkode: 8cf99...23d

• Opprett ny...