Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får bingoene ha åpent? de har bare stengt annenher maskin slik at de har 1 meter mellom de spillende.

Helt sykt at alle andre må stenge mens de turer på.

Anonymkode: c99f1...a59

AnonymBruker
Skrevet

Samfunnsnyttig?'

AnonymBruker
Skrevet

Her er alle maskinene åpent for spill

Anonymkode: a1eee...1d9

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samfunnsnyttig?'

Ja, selvfølgelig. Overskuddet går til idretten. Selvfølgelig er det samfunnsnyttig!

Anonymkode: e7d0c...377

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig. Overskuddet går til idretten. Selvfølgelig er det samfunnsnyttig!

Anonymkode: e7d0c...377

Det blir ikke mye overskudd for tiden, for å si det sånn. Dessuten blir det veldig lite overskudd hvis man tar livet av kundene. På alle bingoer jeg har vært er det veldig mange kunder i risikogruppen. Inkludert den jeg jobber på selv. Har heldigvis ferie nå, og det virker som om det er like greit, for det er det rett og slett ikke bra nok tiltak og ingen «annenhver maskin stengt» hos oss. Vi kan oppfordre til å holde avstand, begrense bruken av kontanter, ekstra god håndhygiene og alt mulig, men det hjelper jo ikke når folk ikke skjønner alvoret og blåser i alt som blir sagt! 

For å være helt ærlig synes jeg det er utrolig ansvarsløst å holde åpent nå, men det virker som om alle venter på at de skal tvinges til å stenge, nei som er synd.

Anonymkode: 7809f...566

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siste nå de blir permitert fra i morgen men full rulle som ingenting har skjedd i kveld. Stinn brakke

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siste nå de blir permitert fra i morgen men full rulle som ingenting har skjedd i kveld. Stinn brakke

Hvor i all verden ligger denne bingoen? Jeg synes det er SÅ stille overalt. Ingen er permittert hos oss i hvert fall. 

Anonymkode: 7809f...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...