lillesky Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har så lyst på Singstar til PS!! Dere som har det: var det verdt kjøpet? Eller blir man fort lei av det? Det er fryktelig pop nå... (Synes han i singstar-reklamen er utrolig artig!! )
liv Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 I slutten av måneden kommer singstar med norske sanger! Er min "must have" denne måneden i allefall!
Xantippe Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Veldig moro! Men man kan gå litt lei sangene dersom man bare har en. Til nå har disse kommet: Singstar Singstar Party Singstar Pop Og som Liv nevner kommer det en norsk en nå. Kjenner du noen andre som er interessert? Jeg bytter spill med en venninne, sånn at vi kjøper annen hver og byttelåner. Og hvis en av oss har en fest får den alle. Men vi er hekta begge to, ikke bare på Singstar, men EyeToy og dansematte også.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har ei venninne som har to versjoner. Har vært der noen ganger og sunget, veldig morsomt i begynnelsen, men jeg personlig blir raskt lei av sangene.
Mrs. B Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Det var veldig gøy med den første. En venninne har kjøpt alle tre som har kommet og som regel liker vi den første av de best. Det er veldig gøy om man er mange og alle er skikkelig med, men ellers har jeg faktisk begynt å bli litt lei alt (og jeg har ikke spilt det såå ofte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå