AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg er student. Universitetet er selvsagt stengt. Jeg bor alene og alt sosialt er avlyst, så jeg sitter da alene på studenthybelen min. Mamma og pappa er veldig bekymret og vil at jeg skal komme hjem til dem, de sier de kan hente meg med bil. Er det OK? Leser jo at studenter blir frarådet å reise hjem. Leste og noen skrev at det skulle bli forbudt å oppholde seg i en kommune man ikke har bostedsadresse i, jeg er folkeregistrert i studiebyen min, betyr det at jeg ikke kan dra hjem til foreldrene mine? Anonymkode: 360d7...19d
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Alle skal holde seg på sin folkeregistrerte boplass.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Dersom foreldrene mine hadde vært bekymret, og jeg hadde blitt sittende helt alene på en liten hybel i flere uker hadde jeg selvfølgelig takket ja til å bli hentet. Anonymkode: e8584...24d 20
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Just now, Luna Llena said: Alle skal holde seg på sin folkeregistrerte boplass. Hadde det vært annerledes om jeg fortsatt var folkeregistrert i hjembyen min slik som de fleste studenter er? Anonymkode: 360d7...19d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Vet om flere studenter som har dratt hjem til foreldrene sine nå. Hvis du ikke har symptomer går nok det helt fint. Tror det de hovedsakelig tenkte på var at de ikke ønsket at så mange skulle ut å fly nå. Det med forbud mot å oppholde seg i en kommune du ikke har bostedadresse vet jeg ikke noe om, men synes det høres rart ut dersom du ikke kan bo hos foreldrene dine nå. Anonymkode: 0a649...de9 8