Gå til innhold

Fått vondt i halsen. Dra til psykologen torsdag allikevel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått vondt i halsen, og det kjennes ut som helt vanlig forkjølelse. Er i grei allmenntilstand.

Jeg har time hos psykologen på torsdag og kjenner virkelig jeg trenger å prate med noen nå, men jeg må kanskje bare holde meg hjemme i disse koronatider? Er det noe jeg kunne gjort for å få den samtalen allikavel?

Anonymkode: 841d2...4a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er anbefalt å holde seg hjemme om man har symptomer, er du ung og frisk får du uansett bare lette symptomer som du beskriver av Covid-19. Kan du ringe hen eller snakke over Skype i stedet?

Anonymkode: d6a68...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IKKE dra til psykologen. Ha skypemøte eller telefon i steden. 

Anonymkode: 402e9...d26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min psykolog tilbydde samtaler over telefon om jeg var syk.

Anonymkode: a4424...3c0

• Liker 1
Skrevet

Føler man seg syk så holder man seg hjemme, vondt i halsen = syk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge må jeg holde meg hjemme etter jeg føler meg frisk igjen? ts

Skrevet

Hvis alle nå hadde respektert disse 14 dagene så hadde vi kanskje kommet noen vei...

Så jeg ville holdt meg hjemme iallfall de 14 dagene alt ettersom om du blir verre eller ikke.

Så kan du jo se om dere kan ta timen på telefon. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om du har Corona og smitter psykologen. Så smitter han nye 8-9 pasienter hver dag til han får symptomer. Pluss kanskje 10 kollegaer og 6 familiemedlemmer og et par stykker på butikken. Så smitter disse ti nye hver. Det blir mye elendighet som du er ansvarlig for. 

Anonymkode: 7f3b2...3d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge må jeg holde meg hjemme etter jeg føler meg frisk igjen? ts

8 dager 

Anonymkode: 83b58...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Samlivsterapeuten vår sier at de er pålagt å gi tilbud om nettmøte via Skype eller andre plattformer.

Anonymkode: 1961a...337

Skrevet

Selvsagt drar du ikke. Det finne med dette er at vi vil ta livet av influensaen også.

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om du har Corona og smitter psykologen. Så smitter han nye 8-9 pasienter hver dag til han får symptomer. Pluss kanskje 10 kollegaer og 6 familiemedlemmer og et par stykker på butikken. Så smitter disse ti nye hver. Det blir mye elendighet som du er ansvarlig for. 

Anonymkode: 7f3b2...3d8

Dette. Hold deg hjemme. 

• Opprett ny...