Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ut hormonspiralen fredag (har hatt den i over 5 år) og hadde en liten blødning akkurat nå. Jeg vet det er normalt etter å ha tatt ut spiralen, men jeg lurer på om flere av dere har vært i tilsvarende situasjon og hvor lang tid etter denne blødningen / uttak av spiral dere fikk mensen og/eller eggløsning? Gynekologen mente hun ikke kunne se eggløsning da jeg tok den ut og trodde at jeg fikk mensen først om noen uker. 

Jeg er 35 år og har to barn fra før, men de er nå store, så det er mange år siden jeg har vært i denne situasjonen. 

Anonymkode: e53de...67f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok ut hormonspiralen fredag (har hatt den i over 5 år) og hadde en liten blødning akkurat nå. Jeg vet det er normalt etter å ha tatt ut spiralen, men jeg lurer på om flere av dere har vært i tilsvarende situasjon og hvor lang tid etter denne blødningen / uttak av spiral dere fikk mensen og/eller eggløsning? Gynekologen mente hun ikke kunne se eggløsning da jeg tok den ut og trodde at jeg fikk mensen først om noen uker. 

Jeg er 35 år og har to barn fra før, men de er nå store, så det er mange år siden jeg har vært i denne situasjonen. 

Jeg tok ut spiral. Begynte å blø to dager etterpå i cirka 4-5 dager. Fikk mensen 1,5 måned etter uttak. F

Anonymkode: 0112e...c89

AnonymBruker
Skrevet

Har blødd i ca 24 timer - veldig mørkt og ikke friskt blod. Regner med jeg får mensen om noen uker, håper hvertfall det. 

Har du blitt gravid enda? Isåfall, hvor lang tid tok det? 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk blødning to dager etter uttak. Virket som en vanlig mens.  

Gikk så 31 dager før mensen kom igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering tilfelle noen googler.

Blødde litt i to dager etter uttak (startet to dager etter uttak og varte i to dager).

Fikk det jeg regner som TR tre dager etter jeg sluttet å blø, altså fem dager etter første dag jeg blødde etter uttaket. TR varte i tre dager. 

Fikk positiv eggløsningstest i dag, på CD10. Nå venter jeg i spenning på hva som skjer videre. I dag er det 16 dager siden jeg tok ut spiralen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...