AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg er ei frisk 22 åring, sammen med en diabetiker. Han er veldig utsatt om viruset skal treffe han. Jeg bor en times tid unna mamma, hun er snart 50, diabetes, og har røyket i alle herrens år. I tillegg, jobber hun i en matvarehandel. Jeg syntes denne tiden er veldig vanskelig, da jeg konstant går med bekymringer om at mamma, typen eller jeg skal bli smittet. Jeg er også engstelig for at jeg skal bli smittet, for jeg ønsker ikke at de skal bli syke heller. Vil gjerne besøke mamma, men når hun møter så mange mennesker hver dag på jobben, blir jeg så usikker. Men oppfatter meg selv som egoistisk om jeg ikke stiller opp og er der for hun. Jeg snakker med henne på telefon ofte, og hun sier hun ikke er bekymret. Har en vanvittig klump i magen min, som er våkner av på natta og som er der helt fra jeg våkner. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? Hva er riktig å tenke? Alt av frivillige chatter er ikke tilgjengelig i helger, og vil ikke plage dere på Kvinneguiden med dette, men har ingen andre å snakke med dette om. Anonymkode: feab2...1e1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Forstår deg veldig godt. Jeg har mye angst for tiden(har slitt med det lenge, men ekstra nå) fordi jeg har foreldre over 70 år som er på ferie i Spania (reiste før det ble stengt her). Jeg ba dem om å IKKE dra, men de tenkte at det ville gå bra. Begge har alvorlige lidelser som mest sannsynlig vil gjøre at de dør hvis de får corona, og nå sitter de fast på hotellet i Spania. Jeg blir helt sprø av dette og lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene. Det jeg har gjort de siste dagene er å holde meg opptatt med barna og med rydding og hjemmetrening. Jeg går også ut mye(i skogen unna folk). Dette hjelper meg å ikke gå bananas eller få panikk. Unngå å treffe din mor akkurat nå. Det vil bare gi deg dårligere følelse hvis du skulle bli syk. Lykke til ❤ Anonymkode: da66a...810
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 huff. Det er tøft dette. Føler med dere som har nære som er i utsatte områder. TS kanskje moren din kan få dra hjem? feil at hun skal jobbe i matbutikk nå. Anonymkode: 189c5...97e 1
Anbefalte innlegg