AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 www.nrk.no/norge/apner-opp-for-handleturer-for-folk-i-karantene-1.14944809 Som ansatt i butikk ser jeg ganske mørkt på dette, for folk leser det de vi lese. Jeg ser daglig flere syke kunder og vet med sikkerhet at flere har brutt karantenen, og nå blir det enda mer løssluppen. Way to go! Vet ikke hvordan det er ellers i landet, men i byen jeg bor i er det mange privatpersoner som tilbyr å handle for de i karantene, i tillegg til butikker som driver utkjøring i disse tider. Så hvorfor er det så nødvendig å bryte karantenen for å handle? Anonymkode: 22d75...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Sukk, så løse råd gjør det jo helt verdiløst å sette noen i karantene. Nordmenn har jo de siste dagene vist at de ikke evner å forholde seg til karantener, holde seg unna andre etc. Hva er vitsen med å «stenge ned Norge» når det er så fritt fram å gå rundt å smitte hverandre? Uforståelig. Anonymkode: dcc34...7a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Det er umulig å "forby" alt dette ved lov. Det er umulig å følge opp både nå og i ettertid. Til det har politiet ingen mulighet og har i disse tider annet å gjøre. Rådene er laget slik at folk skal forstå at de må følge dem. Anonymkode: a7adc...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg