Gå til innhold

Opplevelser som brudgom

Anbefalte innlegg

Gjest Kjetil
Skrevet

Det er vel mange kommende bruder som titter inn nå. Men det er riktig. Endelig skriver en brudgom inn på dette forumet. Men hva skal jeg skrive?

To anbefaling og en fraråding.

Hvis jeg begynner med anbefalingene. Planlegger dere å kjøpe kake vil jeg på det sterkeste å bestille fra Favorit Konditori på Lørenskog/Strømmen. De leverer i hele Oslo og Akershus (www.favoritkonditori.no)

Bryllupskaken vi hadde, som var en mouss kake og marsipankaken vi hadde ved siden av er noe av det beste jeg har smakt. Det slår faktisk Pascal på smak og det er også vesentlig billigere. Alle våre gjester spurte hvor vi hadde kjøpt kakene.

Så den andre anbefalingen. Vil du ha entertainer i bryllupet, kontakt Vegard Andersen (http://www.home.no/absoluttartist)

Han var en glimrende entertainer, billig og holdt stemningen oppe.

Så kommer det jeg vil dele med dere. Den negative opplevelsen. Hvis dere skal leie antrekk, styr unna Festantrekk som ligger i Strøget i Oslo.

Servicen virket glimrende helt til antrekket skulle hentes. Vi hadde i vårt følge bestilt 2 smokinger, 3 livkjoler og alle hadde de problemer med. Hvite hansker og seler som brudgommen skulel ha ble levert møkkete og det var rødvinsflekker på skjortene som brudgommens far og forlover skulle ha. I tillegg måtte alle bukser syes opp og mer inn,

Man får beskjed om å prøve det på torsdagen og komme tilbake fredag hvis noe skal utbedres. Vi gjorde det og fikk.. wow.. ett sokkepar hver for bryderiet.

Men, da brudgommens far skulle ta på seg antrekket, så hadde de ikke lagt nye bukseseler slik de sa de hadde gjort. Resultatet var drosje fra Ski til Oslo t/r for å hente seler. Hva festantrekk sa om dette?? Vi hadde mye å gjøre så vi får bare beklage.. Nei... helt håpløst... Finn andre steder å leie.. for det ødela heldigvis ikke dagen men kunne fort ha gjort et om man ikke ønsket å være ute i meget meget god tid.

ps.. sjekk gjerne våre opplevelser på

http://bryllup.berglundnett.com/

kommer mer tanker og opplevelser senere, for nå drar vi på Bryllupsreise til Portugal

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjetil
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. H.I hvem står det for?

men som sagt.. jepp...Fido er mitt kallenavn i enkelte kretser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...