AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hei dere, Så jeg er nå nyutdannet og sykepleier, vet at min kompetanse er svært ettertraktet i disse tider. Det som er problemet er at jeg har alvorlig depresjon og høyt nivå av angst, har lite arbeidserfaring også. Men hva skal jeg gjøre? Det er en mulighet å gå all in i for eksempel en måned men da sier det stopp, jeg har så lyst til å være arbeidsfør og ikke bare være hjemme. Bor med flere som er i risikosonen, men jeg er villig til å risikere det. Kan jeg arbeide noen dager, alt hjelper vel? Er så i tvil nå, for klarer egentlig ikke jobbe men har så lyst! Anonymkode: fe593...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Bor du i nærheten et sykehus kan det hende de oppretter koronateam nå. Hos OUS kan man visstnok jobbe så mye eller lite man vil. Anonymkode: e907f...6d1 3
Imperfectionibus Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, Så jeg er nå nyutdannet og sykepleier, vet at min kompetanse er svært ettertraktet i disse tider. Det som er problemet er at jeg har alvorlig depresjon og høyt nivå av angst, har lite arbeidserfaring også. Men hva skal jeg gjøre? Det er en mulighet å gå all in i for eksempel en måned men da sier det stopp, jeg har så lyst til å være arbeidsfør og ikke bare være hjemme. Bor med flere som er i risikosonen, men jeg er villig til å risikere det. Kan jeg arbeide noen dager, alt hjelper vel? Er så i tvil nå, for klarer egentlig ikke jobbe men har så lyst! Anonymkode: fe593...d5b Ta kontakt med nermest sykehus og forklar situasjonen så vil de nok tilrettelegge for at du kan jobbe så mye som du evner. 2