Gå til innhold

Hotels.com har blokkert nummeret mitt ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestilte en reise relatert til jobben, billige billetter som jeg senere fant ut ikke er refunderbare. Sannsynligvis vil jobben dekke disse billettene, siden det er deres prosedyrer som ikke lar meg reise. Prøvde likevel å ringe hotels.com og snakke med dem, men det gikk ikke. Jeg trykket meg frem til avbestillingslinjen ( ikke en person), skrev telefonnummeret mitt, så ble det etter litt lagt på. Prøvde å ringe dem igjen senere, men da kom jeg frem til ei dame (robot, ikke en person) som sa at de hadde "tekniske problemer". Prøvde så å ringe med jobbtelefonen, der jeg kom til menyen slik jeg gjorde første gang jeg ringte (ikke en person). Med andre ord er nummeret mitt blokkert av hotels.com. Enten kan det være ordre fra lederne, eller en merkelig ansatt i kundeservice, som har fått denne ideen. Uansett så er dette så dårlig at jeg aldri igjen vil bruke hotels.com. I alle fall vil jeg bare bruke siden, for så å bestille hos hotellet selv. Jeg har vært kunde hos dem lenge, men nå er det virkelig slutt. For en drittforretning.

Endret av Anonym27
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ??

Anonymkode: 966eb...f42

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ??

Anonymkode: 966eb...f42

Jeg tror en i kundeservice har lagt nummeret mitt inn på en liste, slik at jeg ikke kan komme igjennom på min telefon. Det er fordi de likevel ikke kan gjøre noe kanskje, siden de har bestemt seg for å ikke refundere pengene. Jeg vet det er noe slikt, fordi jeg fremdeles kommer igjennom på jobbtelefonen. De har visst mange samtaler å ta, men herre Gud, dette er frekt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at de har blokkert nummeret basert på det du skriver. Det høres egentlig bare ut som det var noe tull akkurat da.

Anonymkode: cc094...fb1

• Liker 9
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke at de har blokkert nummeret basert på det du skriver. Det høres egentlig bare ut som det var noe tull akkurat da.

Anonymkode: cc094...fb1

Nei, jeg kommer igjennom på min jobbmobil (til selve linjen, ikke til en person). Det som skjedde var at jeg ringte dem med min private tlf, kom til avbestillingstelefonen, så la de på. Etterpå kom jeg til ei engelsk dame (robot) som sa de hadde "tekniske problemer", men de har i alle fall ikke det når jeg ringer med min jobbtelefon.

Har prøvd med begge telefonene flere ganger i dag. Det samme skjer hele tiden.

Endret av Anonym27
  • Liker 1
Skrevet

Men kommer du gjennom med den ene telefonen? Hva er i så fall problemet?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men siden du tydeligvis har kommet gjennom med jobbtelefonen så har du vel fått snakket med dem da? 

Om billettene ikke er refunderbare så får du ikke igjen pengene fra dem. Er det flybilletter så kan du få igjen avgiftene. 

Ellers er det jobben som skal refundere deg hvis det er slik at drt er de som nekter deg å reise. Mulig du/dere er dekket av en forsikring. 

Tror forresten ikke du er blokkert. De har nok veldig stor pågang akkurat nå. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står på siden at de mottar mye telefoner for tiden så det er sikkert stor belastning på linja. 

Det hender jo at telefonlinjene kollapser pga pågangen. Så du får vel prøve igjen senere

Anonymkode: b775f...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakker om paranoia...

Anonymkode: 570dd...955

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, mmd skrev:

Men kommer du gjennom med den ene telefonen? Hva er i så fall problemet?

Gidder ikke å prate med disse rasshølene.

Skrevet (endret)
5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Men siden du tydeligvis har kommet gjennom med jobbtelefonen så har du vel fått snakket med dem da? 

Om billettene ikke er refunderbare så får du ikke igjen pengene fra dem. Er det flybilletter så kan du få igjen avgiftene. 

Ellers er det jobben som skal refundere deg hvis det er slik at drt er de som nekter deg å reise. Mulig du/dere er dekket av en forsikring. 

Tror forresten ikke du er blokkert. De har nok veldig stor pågang akkurat nå. 

Som sagt gidder jeg ikke å snakke med dem. Har slettet appen og kommer aldri til å bruke dem igjen. Jeg vet jeg er blokkert, fordi det ikke er noen annen forklaring på saken. Hotels.com er en gjeng som aldri burde få drive forretning.

Endret av Anonym27
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står på siden at de mottar mye telefoner for tiden så det er sikkert stor belastning på linja. 

Det hender jo at telefonlinjene kollapser pga pågangen. Så du får vel prøve igjen senere

Anonymkode: b775f...908

Jeg kommer som sagt igjennom (til linjen, ikke en person) på jobbmobilen, så det har ingen ting å gjøre med stor pågang.

Endret av Anonym27
Skrevet
2 minutter siden, Anonym27 said:

Som sagt gidder jeg ikke å snakke med dem. Har slettet appen og kommer aldri til å bruke dem igjen. Jeg vet jeg er blokkert, fordi det ikke er noen annen forklaring på saken. Hotell.com er en gjeng som aldri burde få drive forretning.

LOL. Du "vet", fordi du har bestemt deg for å være en furten unge. Hvor mange tror du henvender seg til dem nå? Grunnen er at altfor mange ringer og sender epost, så kapasiteten er sprengt. Det er flere enn deg som er berørt av denne krisen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke det... Og hvis du kommer til en dame som svarer telefonen og sier de har tekniske problemer så er du ikke blokkert, da kommer du jo gjennom. Linjene er fulle nå for alle går amok pga corona. Det beste er å sende en mail eller bruke chatten dems.

Anonymkode: 2ca53...3ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Anonym27 skrev:

Jeg kommer som sagt igjennom på jobbmobilen, så det har ingen ting å gjøre med stor pågang.

Det kan selvfølgelig ikke ha noe med å gjøre at det er registrert sak på tlfnummeret ditt, den er under behandling sammen med fjørti millioner andre henvendelser og at det derfor ikke går an å legge inn nummeret ditt igjen, for eksempel? 

Slik du fremstiller det her, forstår jeg egentlig godt om de faktisk hadde blokkert deg. Men de driver ikke med slikt, tror du har litt for mye rare tanker i hodet. 

Anonymkode: 16d82...3ab

Skrevet
Akkurat nå, Krok1 skrev:

LOL. Du "vet", fordi du har bestemt deg for å være en furten unge. Hvor mange tror du henvender seg til dem nå? Grunnen er at altfor mange ringer og sender epost, så kapasiteten er sprengt. Det er flere enn deg som er berørt av denne krisen. 

Så hvorfor fungerer det på alle andre telefoner enn min da. Hva er din forklaring. Er det at sekundene jeg ringer med min telefon så har de tekniske problem, så sekundene etter fikser de det, så har de problemer igjen noen sekunder etter når jeg ringer med min telefon. Du har litt en av en tankegang.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan selvfølgelig ikke ha noe med å gjøre at det er registrert sak på tlfnummeret ditt, den er under behandling sammen med fjørti millioner andre henvendelser og at det derfor ikke går an å legge inn nummeret ditt igjen, for eksempel? 

Slik du fremstiller det her, forstår jeg egentlig godt om de faktisk hadde blokkert deg. Men de driver ikke med slikt, tror du har litt for mye rare tanker i hodet. 

Anonymkode: 16d82...3ab

Saken min har aldri vært under behandling. De la på når telefonen hadde ringt noen sekunder.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym27 said:

Så hvorfor fungerer det på alle andre telefoner enn min da. Hva er din forklaring. Er det at sekundene jeg ringer med min telefon så har de tekniske problem, så sekundene etter fikser de det, så har de problemer igjen noen sekunder etter når jeg ringer med min telefon. Du har litt en av en tankegang.

Hvordan vet du at det funker med "alle andre" telefoner? Du har testet med 2. 

Det er det som skjer med ustabil telefonlinje, det funker en stund og så funker det ikke en stund. 

Har ikke noe mer merkelig tankegang enn deg, men om er like sutrete på telefon med dem kan det hende jeg ombestemmer meg og sier at jo, de har nok blokkert deg, fordi du er for slitsom. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Krok1 skrev:

Hvordan vet du at det funker med "alle andre" telefoner? Du har testet med 2. 

Det er det som skjer med ustabil telefonlinje, det funker en stund og så funker det ikke en stund. 

Har ikke noe mer merkelig tankegang enn deg, men om er like sutrete på telefon med dem kan det hende jeg ombestemmer meg og sier at jo, de har nok blokkert deg, fordi du er for slitsom. 

Du kan prøve å ringe dem du, så ser du. Jeg har aldri snakket med dem på telefonen. De la på når jeg ringte.

Endret av Anonym27
Skrevet
3 minutter siden, Anonym27 said:

Du kan prøve å ringe dem du, så ser du. Jeg har aldri snakket med dem på telefonen. De la på når jeg ringte.

Ok. Du motsier deg selv. God tur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...