Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på de som har klart å tjene seg rik på blogging, modell, skuespill og diverse andre private ting. Kan nå slappe av. Ser det på Instagram. De har nærmest karantenefest. Store flotte leiligheter de har samlet seg. 

Så har du slike som meg. Som følte at jeg skulle komme meg fra stedet jeg voks opp på, klare å få en ordentlig jobb og ikke bare være kjedelig slik som dem. De fleste bor i distriktet og trives. Det er ikke noe galt i det. 

Men så er jeg annerledesjenta som jeg alltid har vært. Likevel tar jeg en sjanse og satser mot ting jeg har lyst til. Dere også skriver jo her inne «man må ta sjanser i livet» og det gjorde jeg. Og det kunne jo bare ikke gå bra. Det gjør det vel ikke for bygdejenter som meg som hører hjemme i arbeidsklassen? Det straffer seg kanskje fordi jeg satset for høyt til meg å være? Jeg er jo tross alt en av dem fra bygda og jeg må for all del ikke satse på andre ting enn disse kjedelige mobberne. 

Det at jeg er litt annerledes gjør det vanskelig for meg generelt i karrierelivet. Det er ikke så gøy så bare se andre gli rett gjennom. Men det ser ut til at kanskje livet bare fortsetter slik? 
Jeg fatter ikke hvordan det er å klare å gjøre egen karriere eller skaffe seg selv trygghet. Men de fleste av oss er jo vanlige kjedelige mennesker. Slike som bare må jobbe jobbe og være sliten i fritiden. Vi er jo dårlig kvalitet da...

Jeg traff også en mann jeg likte veldig godt på en tur jeg var. Men dette hadde selvfølgelig ingen mening. Møter en annen jente han så kan hun nok bare gå for det. Men slik skjer bare ikke ei som meg. 

Det blir neppe muligheter for meg fremover heller. Det er ikke plass til alle på kloden. Jeg tenker at kanskje det er på tide på begynne å tenke på døden? Jeg er 28. Men hva i huleste er det egentlig å se frem til? Her jeg er nå gjemmer jeg meg også. Dersom det skulle bli behov for frivilligarbeid, skulle jeg gjerne stilt opp men jeg vil ikke det akkurat her for jeg må da møte alle disse folka jeg ikke vil møte

Anonymkode: bfcf8...c50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye fint i verden og livet. Høres ut som at du er nødt til å ta guts til det å flytte fra der du mistrives og vil unngå folk!

Anonymkode: e86fb...f08

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2020 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Mye fint i verden og livet. Høres ut som at du er nødt til å ta guts til det å flytte fra der du mistrives og vil unngå folk!

Kanskje ikke riktig tid NÅ

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke riktig tid NÅ

Nei men det tar jo litt tid å planlegge og pakke et helt flyttelass da. Begynn med det og se hvor det tar deg istedet for å utsette og utsette. Du er voksen og må gjøre noe for å få det bedre

AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Nei men det tar jo litt tid å planlegge og pakke et helt flyttelass da. Begynn med det og se hvor det tar deg istedet for å utsette og utsette. Du er voksen og må gjøre noe for å få det bedre

Ja men jeg må ha noe å reise til. 
Jeg må skaffe meg noe, og man får ikke alltid der man vil. Eller det man vil. Jeg tenker det blir det kjedeligste av alt. flytte til Oslo og gå på nav mens jeg søker jobber/aap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...