Gå til innhold

Liksom krise at de ikke kan gå på jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Humrer litt i skjegget over hvor forferdelig det visstnok er å ikke kunne trene og gå på jobb eller shoppe som valing pga korona.

Som kroniker har det vært livet mitt i mange år. Endelig kan det se ut som folk skjønner en brøkdel av hvordan uønsket isolasjon er. 

Anonymkode: 309fb...398

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en som godter seg fordi de selv er syke, herregud så patetisk.  Dere kryper frem her. :rolleyes:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trene hjemme, shoppe på nettet ect. Da er de mindre løsningsorientert. Jobb kunne jeg glatt holdt meg unna, men vi er enda ikke stengt. 

Anonymkode: 4cda6...ead

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Apocalypte skrev:

Enda en som godter seg fordi de selv er syke, herregud så patetisk.  Dere kryper frem her. :rolleyes:

Godter seg? Nei, men kanskje det kan gi en bitteliten smule innsikt i andre menneskers situasjon og bittelitt mindre uføreshaming??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godter seg? Nei, men kanskje det kan gi en bitteliten smule innsikt i andre menneskers situasjon og bittelitt mindre uføreshaming??

Nei, du kan ikke forvente at nordmenn skal lære av noe...

Anonymkode: 1eafc...a78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tro dessverre ikke at folk kommer til å se sammenhengen at isolasjon pga sykdom er hverdagen for veldig mange fra før. Men det har vært en HERLIG pause i uføretrådene. Ventet egentlig på at det skulle komme noen: "Yes! Nå dør alle de uføre!" eller "Alle uføre som overlever korona er SVINDLERE!":sarkasme:

Anonymkode: c7021...43a

• Opprett ny...