Gå til innhold

Tror dere det er mange ansatte i bhg neste uke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våre barn skal i bhg neste uke. Det er svært få som skal (ca 5). 
Tror dere det er «akkurat» med ansatte? Tror dere de får et godt tilbud? De skal jo søren ikke lide for at jeg og faren må jobbe.. 😓 Er så bekymret...

Anonymkode: a3e49...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våre barn skal i bhg neste uke. Det er svært få som skal (ca 5). 
Tror dere det er «akkurat» med ansatte? Tror dere de får et godt tilbud? De skal jo søren ikke lide for at jeg og faren må jobbe.. 😓 Er så bekymret...

Anonymkode: a3e49...4c5

Det tror jeg absolutt. Bhg må ha nok folk til å dekke opp hele åpningstiden og de kan ikke være alene på jobb. Hos oss er det 4 voksne på 2 barn .. Men vet jo ikke hvordan andre bhg løser dette da .

Anonymkode: 69489...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn på min avdeling og vi er tre voksne, og så er det et barn på en annen avd og der er det en voksen. Vet ikke hvor mange på de andre avdelingen som kommer. Er fire barn som kan komme.

Anonymkode: 3b36a...055

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer jobber i barnehage. Der skal alle på jobb tre dager, og være hjemme to dager. Noen er med barna, mens de andre gjør annet arbeid, enkelt vedlikehold, nedvask, ordne leker osv. 

Anonymkode: aacca...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det 1 barn som skal i bhg. Vi blir nok ikke mer enn 2 ansatte. Vi skal prøve å begrense så mye som overhodet mulig. Resten av personalet jobber hjemme. Oppdaterer seg på det faglige. Pedagoger skriver planer, rapporter osv. 

Anonymkode: 28524...d31

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagene vil bli stengt!

Anonymkode: 78357...e20

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Barnehagene vil bli stengt!

Anonymkode: 78357...e20

Ikke for de barna som har foreldre som MÅ på jobb, les: helsepersonell. 

Har en venninne som jobber i barnehage, der hadde de 30 ansatte og ett barn på fredagen. De har fått beskjed om at alle skal på jobb foreløpig, selv om det ikke hadde vært noen barn der. Men alt kan endre seg de kommende dagene og ukene, hva som skjer fremover vet ingen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ivareta to barn og har to voksne på jobb samtidig. Man skal ikke være alene, men så få som overhodet mulig innenfor det som er nødvendig da.

Anonymkode: 16f26...6a6

Skrevet

De jeg kjenner som jobber i barnehage sier de er bemannet som vanlig. :)

• Liker 1
  • Opprett ny...