AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Barnet mitt er fastboende hos meg mens faren hennes bor i en by ca 2 timer unna. Han har henne vanligvis annenhver helg og litt ellers, en god del i ferier osv. Hvordan blir det nå? Jeg har lest anbefalingene om å ikke reise mellom byer mer enn nødvendig. Men dette er snakk om et relativt lite barn (5) som nok har godt av å opprettholde rutinene. Samtidig så er ikke dette en vanlig uke.. Om barnet skal dra vil det være snakk om direkte kjøring så klart, men h*n vil jo uansett komme i kontakt med faren sin og han igjen med andre han måtte møte.. Dette blir ikke aktuelt før om en uke da, men jeg heller mot å droppe det. Lurer på hva andre i samme situasjon gjør? Vet mange reiser på hytta og alt sånt, men her holder vi oss mest mulig inne, handler kun det nødvendige på rolige tider i butikken og er ute i skogen osv når vi trenger luft. Prøver å møte så få som mulig, men har en fast lekekamerat til barnet som også holder seg mest mulig isolert. Ingen av oss er syke, men livredd for å bidra til å spre smitte unødvendig. Anonymkode: 111fc...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Snakk med pappaen og så undersøker begge hva som er greiest/riktig å gjøre. Anonymkode: bb925...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg