AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Jeg har en venninne som jeg var på ferie med i august i fjor, vi var sammen flere uker, vi begge var der med samboere og barn så vi tilbragte mye av tiden sammen, det var helt greit og ingen konflikter men det ble mye omgang. Mot slutten hadde vi veldig lite å prate om selv om vi kunne bable i timesvis før. Nå har det gått en stund og denne veninnen har blitt veldig merkelig. Hun tar kontakt via messenger på Facebook og spør hvordan det går en gang i blant, når jeg da prater og beretter om mine ting svarer hun veldig kort. Hun prater, men er kort, hun tar kontakt men er veldig kort, jeg forstår ingenting. Jeg trekker meg tilbake men plutselig ringer hun i to minutter eller sender en melding. Jeg prøver å spørre hvordan det går og engasjere meg i samtalene våre, men hun er bare kort. Jeg tok initiativ til å møte henne før jul men hun kunne ikke. Jeg synes det er sårt at det har blitt sånn da jeg savner henne. Rett før corona greiene slo for fullt møtte jeg på henne ute men hun virket ganske normal og glad, bare kort. Jeg innser at hun ikke vil ha kontakt men vet ikke hvorfor, er det fordi hun fikk nok av meg på ferie? Vi begge har to døtre som er gode venninner, og som ofte er sammen i fritida,når jeg snakker om jentene våre så bryr hun seg ikke noe særlig om det heller. Anonymkode: 1e6c7...c2f
Hadley Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Beste svaret får du nok hvis du spør henne, ikke fremmede på internett. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Hun virker veldig barnslig da. Hun er sikkert sur for noe, en uenighet eller noe. Anonymkode: 2640c...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Du spør "Hva har skjedd egentlig, jeg merker at du er forandret. Før kunne vi snakke mye, men du har liksom lukket deg og blitt anderledes etter ferien i fjor" Men, kan det hende hun kanskje var utro et øyeblikk med mannen din på ferie og så nå har hun dårlig samvittighet, men kontakter deg en sjeldent gang liksom bare for å sjekke at du ikke har funnet ut hva skjedde. Anonymkode: 81774...4a6 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 På 15.3.2020 den 23.28, AnonymBruker skrev: Du spør "Hva har skjedd egentlig, jeg merker at du er forandret. Før kunne vi snakke mye, men du har liksom lukket deg og blitt anderledes etter ferien i fjor" Men, kan det hende hun kanskje var utro et øyeblikk med mannen din på ferie og så nå har hun dårlig samvittighet, men kontakter deg en sjeldent gang liksom bare for å sjekke at du ikke har funnet ut hva skjedde. Anonymkode: 81774...4a6 Herregud, snakk om paranoia. Ja hun har helt klart blitt rimma av mannen til ts, derfor hun er klein nå 🙄 Anonymkode: 2faa3...bb8 4
sølvdryss Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Er du sikker på hun ikke vil ha kontakt? Hvorfor skulle hun sendt melding og spurt hvordan det går da? Eller møtt deg sist? Kan det hende hun har det vanskelig og sliter med noe? Kanskje har tankene på annet og derfor virker kort? 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 På 15.3.2020 den 23.28, AnonymBruker skrev: Du spør "Hva har skjedd egentlig, jeg merker at du er forandret. Før kunne vi snakke mye, men du har liksom lukket deg og blitt anderledes etter ferien i fjor" Men, kan det hende hun kanskje var utro et øyeblikk med mannen din på ferie og så nå har hun dårlig samvittighet, men kontakter deg en sjeldent gang liksom bare for å sjekke at du ikke har funnet ut hva skjedde. Anonymkode: 81774...4a6 Hahaha, classic KvinneGuiden. Uansett hva spørsmålet er, så greier dere å vri svaret til "dump typen, han er sikkert utro" 😂 Never change KG, never change. Anonymkode: 4bfad...a33 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 Mulig hun kjeder seg og bare tar kontakt for å ha noen i 10 minutter? Anonymkode: 0d3df...141
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 Av og til i livet så går venner og bekjente egne veier pga de får litt ulike interesser og verdier gjennom tiden. Det kan være så enkelt at dere begynner å bli ulike? Kanskje din venninne ble litt lei av det mønsteret vennskapet deres gått i? Jeg har opplevd lign at en rett og slett blir mettet på andres væremåte. Det må være lov å forandre siktet litt. Mulig du har vært lik deg sjøl i alle tider, men hun har forandret seg litt etter litt ? La det ligge ei stund, og bruk tiden på andre ting. Det vil vise seg om det er bare midlertidig denne avstanden... Anonymkode: 3343d...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå