Noname55 Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Sønnen min fyller 9 år midt i denne solidaritetsdugnaden. Jeg trenger tips til gave han kan få. Han er en veldig fotballglad gutt, men mangler ikke noe utstyr el.l. nå. Men, kanskje noen vet hvor jeg evt kan bestille plakat av noen av de kule fotballspillerne, jeg finner ikke noen noe sted. Ønsker gjerne tips til gaming headsett, noen som kan anbefale et (han spiller på iPad og Xbox). Ellers er han glad i å lese, har lest mye (hele serien med Amuletten, en Pringles dagbok etc.) Gode anbefalinger tas i mot med takk 🙏 Og gjerne andre gode ideér? Han ønsker seg nok mest en gigantisk Nerf, men jeg er ikke så glad i sånt og synes han har mer enn nok. Han har også masse fotballkort, Pokemonkort etc, jeg hadde ikke tenkt han skulle få mer slikt nå 🙈 Gleder meg til mange gode tips (obs, han har sykkel, sparkesykkel, det han trenger av klær og utstyr, sykkelhjelm m.v) 🙈 Tusen takk 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 20 minutter siden, Noname55 skrev: Sønnen min fyller 9 år midt i denne solidaritetsdugnaden. Jeg trenger tips til gave han kan få. Han er en veldig fotballglad gutt, men mangler ikke noe utstyr el.l. nå. Men, kanskje noen vet hvor jeg evt kan bestille plakat av noen av de kule fotballspillerne, jeg finner ikke noen noe sted. Ønsker gjerne tips til gaming headsett, noen som kan anbefale et (han spiller på iPad og Xbox). Ellers er han glad i å lese, har lest mye (hele serien med Amuletten, en Pringles dagbok etc.) Gode anbefalinger tas i mot med takk 🙏 Og gjerne andre gode ideér? Han ønsker seg nok mest en gigantisk Nerf, men jeg er ikke så glad i sånt og synes han har mer enn nok. Han har også masse fotballkort, Pokemonkort etc, jeg hadde ikke tenkt han skulle få mer slikt nå 🙈 Gleder meg til mange gode tips (obs, han har sykkel, sparkesykkel, det han trenger av klær og utstyr, sykkelhjelm m.v) 🙈 Tusen takk 🌸 Kan abonement på Fabel eller Storytel være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname55 Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2020 48 minutter siden, Kjetil E skrev: Kan abonement på Fabel eller Storytel være noe? Supert tips, det skal undersøkes. Det minner meg på at jeg har tenkt han skal få abonnement på Aftenposten Junior, nå har de riktignok åpnet nettutgaven pga koronasituasjonen men gøy å få noe i postkassen hver uke fremover. Om ikke Aftenposten junior så kanskje Donald el. no 😊 Takk igjen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Hva med trikseball(er) fra Anders Solum? Azun kalles han vel ⚽️ Anonymkode: 4d356...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Hva med sånt gammeldags fotballspill til bordet? https://www.multitrend.no/stiga-fotballspill-bordmodell-nor-swe/cat-p/c/p10506361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå