AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Dere lurer på hvem er det som går å handler på shopping senter nå? Hvem som besøker venner og reiser rundt nå? Vel jeg kjenner ei som gjør dette. Problemet er at hun er ikke særlig skarp. Hun er ei som stadig klager over jobben sin og hvor drit den er men vil ikke skifte jobb eller omskolere seg. Ei forstår hun ikke at det å ha fagbrev i å smøre skiver ikke gir kremlønn. Hun fikser heller ikke datingfronten. Klaget over sin forrige eks at han var lat og lite sosial. Mens hun gikk 2 år arbeidsledig med vilje. Null selvinnsikt. Hun spurte sist om å få komme på besøk fredag i går. Nei sa jeg. Har du lest nyhetene? Fikk i svar at det er jo bare teit å være hjemme. Fikk bilde tilsendt i dag hvor hun var på kjøpesenter. Slike som henne ødelegger, tross informert. De evner bare ikke. Trist. Jeg har sagt ifra men til ingen nytte. Hun ble bare sint. Anonymkode: 12b5e...cfa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Det er dessverre mange av dem. Jeg er tydeligvis en av de strenge foreldrene i klassen fordi jeg har sagt nei til at barnet mitt får omgås andre barn i denne perioden. Vi holder oss hjemme og har det hyggelig sammen, meg, far og barn. Ute en gang om dagen for å rase litt fra oss. Synd det ikke får større konsekvenser for de det gjelder, slik at de forstår alvoret. Anonymkode: 6d0a4...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Del Skrevet 14. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er dessverre mange av dem. Jeg er tydeligvis en av de strenge foreldrene i klassen fordi jeg har sagt nei til at barnet mitt får omgås andre barn i denne perioden. Vi holder oss hjemme og har det hyggelig sammen, meg, far og barn. Ute en gang om dagen for å rase litt fra oss. Synd det ikke får større konsekvenser for de det gjelder, slik at de forstår alvoret. Anonymkode: 6d0a4...d96 Gleder meg å høre. Anonymkode: 12b5e...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Del Skrevet 14. mars 2020 Så lenge ikke mundighetene sier at man ikke KAN gå på senteret osv, (som dessuten holder åpent.. ) kan heller ikke disse menneskene få noen konsekvenser for det da. Hva skulle det vært? Med mindre de er i karantene så klart. Anonymkode: 6c677...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg var på kjøpesenter i går for å kjøpe en lader til ei venninne som sitter i karantene, så hun kunne bruke PC-en sin og jobbe hjemmefra. Man har fortsatt lov til å ha en venn på besøk (så lenge personen ikke er i karantene, så klart) og man får enda lov til å kjøpe nødvendige ting på kjøpesenter. Anonymkode: d8358...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg