AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Rundt juletider så er vi flinke til å tenke på de som er ensomme og alene. Vi bør bli flinkere til det nå også! jeg ringte en bekjent idag, hun er gammel og syk. Jeg tilbød med å kjøpe/ta med mat til henne, (legge det utenfor døren.) Det gjorde henne så glad, hun pratet så lenge med meg i telefonen og virket veldig redd for hva som vil skje fremover. Så vær så snill, jeg vet julen er over, og ta hensyn til det myndighetene sier. Men prøv å gjør dagen litt lettere for de som ikke har noe eller noen. Det koster oss 10 min å bestille matvarer over nett for de eldre som faktisk har behov for det. Eller bare ring dem og si noen betryggende ord. Anonymkode: debdc...e37 6
milla80 Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Så i den lokale avisa vår at menigheten søker etter frivillige som kan hjelpe med å gjøre ærend for folk som sitter i karantene...noen få hadde meldt seg men de trengte mange flere. Veldig fin ting å gjøre . Glad det finnes sånne mennesker som deg ts ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå