Gå til innhold

Portforbud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde det innføres portforbud ?

Anonymkode: 6a99e...0d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at det blir nødvendig. Er lagt for mange som tenker kun på seg selv og "skal bare".

Anonymkode: 338bb...7cd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. 

Anonymkode: 34420...ac0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

haha, dummeste jeg har hørt! Det skal nok lille norge klare å overholde xD Herregud, lev som vanlig.

Anonymkode: 7e199...d8d

AnonymBruker
Skrevet

Nei man bør få lov til å gå ute for å lufte hunden.

Anonymkode: 193a3...aa2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sveis igjen dørene til alle fjolsene som hamstrer flere ganger og de som blir jagd ut fra hyttene sine!

Anonymkode: 228de...915

AnonymBruker
Skrevet

Her i Spania innføres det portforbud fra mandag. Det blir jævla kjipt, men det ser absolutt ut som at det er nødvendig, dessverre.

Anonymkode: 23afc...4e2

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tenker det er fornuftig med portforbud, en periode.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du hva portforbud betyr?

Anonymkode: a019d...3fa

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Portforbud er forbud mot å oppholde seg utendørs til visse tider på grunn av uroligheter. Det er også en type unntakstilstand som kan erklæres av en regjering eller annen myndighet. Portforbudet pålegger visse eller samtlige personer å vende tilbake til sine hjem før et visst klokkeslett. Personer som trosser portforbudet, kan bli pågrepet av politi, militære eller annen ordensmakt.

• Liker 1
Skrevet

Selv om det er drastisk; jeg sier ja.

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke folk skjerper seg betraktelig og spredningen fortsetter å vokse eksponentielt spår jeg portforbud om 2 uker. Dere som syns det er utenkelig, ville dere trodd på mandag at på fredag blir det stengte skoler og barnehager?

• Liker 1
Skrevet

Nei, får være måte på til galskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk bør heller illegge seg selv så tett karantene som mulig, så man UNNGÅR portforbud på sikt. Hvis folk fortsetter å være idiot, vil det bli portforbud i Oslo, Bergen, Stavanger og Kristiansand. Oslo og Bergen først, tenker jeg.

Anonymkode: 68b42...7e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Statsministeren var veldig tydelig at de IKKE kommer til å innføre portforbud!

Anonymkode: 8e330...1c4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun sa vel også at det blant annet var uaktuelt å stenge grenser og flyplasser. Veldig mye skjer fra time til time akkurat nå, for ikke å snakke om dag til dag. Det er bare fem dager siden vi var i normaltilstand.

Anonymkode: 6f261...620

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror da ikke seriøst at det de sier idag har noen som helst betydning i morgen? Slik situasjonen er nå og ser ut å utvikle seg kan det være at de ikke har noe valg lengre.

• Liker 1
Gjest mia10
Skrevet

Etter å ha sett hvordan folk oppfører seg de siste dagene,så er jeg for et portforbud. Vi har for mange som ikke gjør som de blir bedt om,så dette fungerer ikke. Erna sa: Gå hjem,de aller fleste løp til nærmeste butikk sammen med tusen andre. Så sa hun: Hold dere hjemme,mange dro da på hytta eller til Granca :murvegg: Verre enn en barnehage,og jeg er så glad for at ikke jeg er statsminister i dette landet.

• Opprett ny...