AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Nasjonalismen er sterk i Norge. Vi er et fredfylt og kjærlighetsfylt land. Vi skal ikke lengre tilbake enn til etter 22.juli for å vite at vi som nasjon har tradisjoner for å stå sammen når samfunnet rokkes ved grunnpilarene. Sammen skal vi "stå han av". VM låta fra 94 passer egentlig veldig godt nå! Anonymkode: 06687...767 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Nasjonalismen er ikke mye sterk nei. Noen liker kanskje å tro det, men når man ser hvordan folk i karantene oppfører seg, drar dit de ikke skal fordi «de vil» osv, da ser man at landet er splittet. Dette har blitt et land hvor folk gjør som de selv vil uten å tenke på de rundt seg. De ødelegger for folk som faktisk tar dette seriøst. Anonymkode: ddd4d...eb6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Jeg er enig med deg! Jeg tror at vi har gode forutsetninger for å håndtere det på en fornuftig og samlet måte i Norge. De aller fleste jeg kjenner tar det veldig seriøst. Men her inne er det mest klaging og personangrep og dommedagsprofetier, så den felleskapsfølelsen som hadde vært fint nå er ikke helt tilstede på KG. Har fått min dose i dag, logger meg av og ser en serie i stedet. Anonymkode: 1b32e...123 2
Anbefalte innlegg