AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Kan man få problemer med å bli gravid hvis man har urinveisinfeksjon? Har hatt det i lengre tid uten å skjønt at det er det. (Gjør ikke vondt å urinere kun etterpå) Anonymkode: bd703...650
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Ja det er ikke så veldig heldig. Noen er mer plaget med dette enn andre, Og det kan føre til tette eggledere. Anonymkode: 063e8...d1d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 På 14.3.2020 den 20.30, AnonymBruker skrev: Kan man få problemer med å bli gravid hvis man har urinveisinfeksjon? Har hatt det i lengre tid uten å skjønt at det er det. (Gjør ikke vondt å urinere kun etterpå) Anonymkode: bd703...650 Har samme problem. Har på en måte kronisk urinsveinfeksjon. Spurte fastlegen min. Hun sa til meg at disse tingene har ingen sammenheng. Så det var ikke noe å si hvor fort du blir gravid i følge henne. Anonymkode: 4e1b1...1ef
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har hatt mye UVI opp igjennom. Har hatt hvertfall én gang pr mnd i flere år. Hadde ikke problemer med å bli gravid. Og UVI stoppet etter fødsel. Ikke hatt UVI siden fødsel for snart 3 år siden 😊 Anonymkode: a39f3...9b3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt mye UVI opp igjennom. Har hatt hvertfall én gang pr mnd i flere år. Hadde ikke problemer med å bli gravid. Og UVI stoppet etter fødsel. Ikke hatt UVI siden fødsel for snart 3 år siden 😊 Anonymkode: a39f3...9b3 Samme her. Plaget med kronisk UVI i mange år. Ble første gang gravid med prevensjon, og hadde aldri UVI etter fødselen. Nå åtte år senere ble vi gravide på første prøveperiode og jeg slet en del med UVI i starten av svangerskapet, men ikke noe etter uke 13-14. Anonymkode: ecea2...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå