Gå til innhold

Folk som fremdeles samles, seriøst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått flere snapper i kveld av venner, kjente og kolleger som har valgt å samles i kveld, f.eks. fire eller fem sammen (for eksempel med øl og taco). Er folk seriøse? Jeg skjønner det virkelig ikke! Er ikke anbefalingen å holde seg langt unna så mange som mulig? Virkelig, hva feiler det folk? At et barn på 5 år kan gå på veggen av å måtte være noen uker uten andre barn kan jeg skjønne, men voksne mennesker burde da virkelig klare å være lite sosiale i en tid som denne?

Anonymkode: 5324b...dbb

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er dumme

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Idioter. Må være veldig unge, eller meget uintelligente. 

Anonymkode: 2c40c...833

• Liker 2
Skrevet

Helt enig! Fikk en mld om å møtes for å ta noen øl!

Nei!! 

AnonymBruker
Skrevet

Når man uansett omgås daglig er da vel ikke det et problem? Jeg bor i kollektiv med sju andre og vi spiste middag og drakk litt sammen i går. Det er jo viktig å ta vare på den psykiske helsen også oppi dette, og man øker jo ikke risikoen for smittespredning når man uansett omgås. 

Anonymkode: e483a...8e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man uansett omgås daglig er da vel ikke det et problem? Jeg bor i kollektiv med sju andre og vi spiste middag og drakk litt sammen i går. Det er jo viktig å ta vare på den psykiske helsen også oppi dette, og man øker jo ikke risikoen for smittespredning når man uansett omgås. 

Anonymkode: e483a...8e5

TS her, dette er ikke folk som bor sammen uansett. Det blir jo en litt annen sak. 

• Liker 4
Gjest Fallabella
Skrevet

Filmer av festlige sammenkomster  på face i kveld.. Samtidig i kveld gikk vår ordfører ut å sa at dette er en tid der vi ikke skal besøke hverandre.

Denner perioden viser tydelig hvem som er dum/kynisk/korttenkt en gi f type.. Party klarer man seg uten et par uker.. Det å annonsere at man gjør dette??? Uff...

AnonymBruker
Skrevet

Vi droppa glatt lønningspilsen i går... Bortsett fra de timene jeg er på jobb så er jeg hjemme. Lufter bikkja, men uten å se et menneske gatelangs... 

Anonymkode: 6409b...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barnet mitt har hatt besøk av foreldrene mine, ingen av oss har corona.. 

Anonymkode: 5a793...a27

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg og barnet mitt har hatt besøk av foreldrene mine, ingen av oss har corona.. 

Anonymkode: 5a793...a27

Litt av poenget er jo at det er ganske vanskelig å vite akkurat det...

• Opprett ny...