Gå til innhold

Status for single menn å være med gift kvinne? Tenner de på det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 3e330...6d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med 3 stk damer som var gifte når jeg var ung. Ene var en ons, og de to andre møtte jeg med jevne mellomrom en ganske lang periode. Var deilig sex og damene var ville og utsultet på kåt lidenskapelig sex. Skjønte nok ikke der og da konsekvensene, men såvidt jeg vet fant ingen av mennene det ut. 

De sa at lite lidenskap, sex, potensproblemer og liten penis var årsakene. Ser på det som en spennende tid, men har aldri selv vært utro mot en partner.

Anonymkode: eab9e...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med 3 stk damer som var gifte når jeg var ung. Ene var en ons, og de to andre møtte jeg med jevne mellomrom en ganske lang periode. Var deilig sex og damene var ville og utsultet på kåt lidenskapelig sex. Skjønte nok ikke der og da konsekvensene, men såvidt jeg vet fant ingen av mennene det ut. 

De sa at lite lidenskap, sex, potensproblemer og liten penis var årsakene. Ser på det som en spennende tid, men har aldri selv vært utro mot en partner.

Hvordan kom du i kontakt med de? Ble ikke følelser? 

AnonymBruker
Skrevet

And this, my friends, is why you do not marry a western woman.

Anonymkode: 3ac50...f31

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom du i kontakt med de? Ble ikke følelser? 

Møtte ene på klatretur, ei gjennom jobb arrengement og ene på nettet. Vi var ganske klar på at de hadde barn og at vi måtte være diskret, og unngå å få følelser. Men spessielt med hun ene ble både jeg og hun ganske så betatt, men aldersforskjellen og det at hun haddd ganske små barn gjorde det nærmest umulig. Ville heller ikke bryte opp hele familien.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere fikk følelser for henne, ville dere kuttet kontakten da? Eller hadde dere klart å ha kontakt/sex selv om hun elsket sin mann? 

AnonymBruker
Skrevet

alltid spennende å pule ei som er "ulovlig", tenke på at her er pikke på ulovlig veier... se henne nyte og sprute henne full... så går hun hjem til en som kanskje ikke vet... digg...... fantasi

Anonymkode: cad14...0f1

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev:

?

Tvert imot. Det er lavstatus å måtte ta til takke med en som er gift. Særlig hvis hun i tillegg er halvgammal og med barn.

Anonymkode: 3550f...fed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/14/2020 at 7:59 PM, AnonymBruker said:

And this, my friends, is why you do not marry a western woman.

Anonymkode: 3ac50...f31

🙄🤢🤮

Morsom, du 🤪

Anonymkode: b2881...f3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Status for single menn å være med gift kvinne?

Ja, lav status. Du plukker opp søpla til andre.  

Anonymkode: a29e7...aab

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2020 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Samme her, flere ONS med gifte i yngre år.  Massevis av 40/45+  som er/var utsultet på nærhet og sex, og når de så (etter gammelt) fikk kjenne på en ung og knallhard skikkelig ståkuk ble de helt ville. Comboen ung kåting, og utsultet lengtende moden dame kan være helt mindblowing.

Ja, det var spennende iom. at det var forbudt og hemmelig. Fantastisk sex, status vet jeg ikke riktig. Hvor mye det er vanlig blandt yngre menn i dag vet jeg ikke.

Anonymkode: 0d971...e78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvert imot. Det er lavstatus å måtte ta til takke med en som er gift. Særlig hvis hun i tillegg er halvgammal og med barn.

Snakk for deg selv du. Ingenting er som ei gift utsultet moden dame.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som snakker om å ta til takke?

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

utsultet moden dame.

For en språkbruk.....

Anonymkode: a29e7...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merkes det at hun er utsultet da? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utsultet gammel dame, hopper ikke på alt selv om. 

Anonymkode: d5454...7e5

• Liker 1
Skrevet

Hadde flere både ONS, og lengre relasjoner med gifte damer i mine yngre dager.  De var alle noen år eldre.  Opplevde det som både spennende og trygt.  Spennende fordi det var noe "ulovlig" med det og at damene visste hva de ville. Trygt fordi at de var veldig åpen og klare over hva som var formålet med relasjonen.  Kan ikke huske noen negative episoder..Kan hende at man treffes på noen på gata etter mange år, det er helt uproblematisk og hyggelig. Man har jo delt noe en gang.  

Nå har jeg vært gift i mange år og det er definitivt ikke aktuellt med eldre damer for min del lengre. Derimot virker det som kona stadig ser mere mot yngre menn.  Hender seg vi snakker om det, jeg unner henne absolutt den opplevelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Dionysos 53 skrev:

Hadde flere både ONS, og lengre relasjoner med gifte damer i mine yngre dager.  De var alle noen år eldre.  Opplevde det som både spennende og trygt.  Spennende fordi det var noe "ulovlig" med det og at damene visste hva de ville. Trygt fordi at de var veldig åpen og klare over hva som var formålet med relasjonen.  Kan ikke huske noen negative episoder..Kan hende at man treffes på noen på gata etter mange år, det er helt uproblematisk og hyggelig. Man har jo delt noe en gang.  

Nå har jeg vært gift i mange år og det er definitivt ikke aktuellt med eldre damer for min del lengre. Derimot virker det som kona stadig ser mere mot yngre menn.  Hender seg vi snakker om det, jeg unner henne absolutt den opplevelsen. 

Wow, som unner din dame den opplevelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...