Gå til innhold

Kan litt vondt i halsen og litt ubehag være corona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kollega som opplever det.

Anonymkode: 1b08d...23c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med fastlegen på mandag! Kan være det.

Anonymkode: 7cede...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 6ac14...5c4

AnonymBruker
Skrevet

Har det likedan. 

Anonymkode: 77da0...e9f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det likedan. 

Anonymkode: 77da0...e9f

Er du blitt sykmeldt? Får man det da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt i halsen, hoste og føler meg ikke helt i form. Bor i Oslo. Men man får vel ikke testet seg slik jeg forstår det. 

Anonymkode: dd637...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det kan være angst også om du bekymrer deg veldig for korona.

Anonymkode: 90296...396

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her begynte det med vondt i halsen, litt hode. Deretter heshet og smerter i brystet. Hoster mye. Tørrhoste, så slimhoste. Hoster blod. Puster tungt og det føles som flere murstein på brystet mitt. Hjelper å ligge på magen.

Får ikke tatt test. Vet ikke hvorfor. Har vart i tre uker nå. Legen tror det er corona. 

Hvorfor får ikke vi med symptomer test? Fordi jeg er for ung eller utenfor risikogruppen?

Anonymkode: 9e366...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg over her. Glemte nevne feber. Ingen rennende nese.

Har fått beskjed om å isolere meg inne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her begynte det med vondt i halsen, litt hode. Deretter heshet og smerter i brystet. Hoster mye. Tørrhoste, så slimhoste. Hoster blod. Puster tungt og det føles som flere murstein på brystet mitt. Hjelper å ligge på magen.

Får ikke tatt test. Vet ikke hvorfor. Har vart i tre uker nå. Legen tror det er corona. 

Hvorfor får ikke vi med symptomer test? Fordi jeg er for ung eller utenfor risikogruppen?

De coronasyke på bildene fra Italienske sykehus ligger på magen. Du er nok smittet.

Anonymkode: de443...04b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du luftveisplager så sterke som det, så må du ringe din lokale coronatelefon.

Anonymkode: 77cb6...9a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd? Hvor lenge varte de svake symptomene før det utviklet seg? Har du blitt sykemeldt?

Skrevet (endret)

Det kan det, men det kan også være vanlig influensa eller forkjølelse.  Det er ikke noe å ringe fastlegen om med mindre symptomene blir kraftige eller vedkommende er helsepersonell eller tilhører en risikogruppe. Da må han testes.

Endret av youcancallmejune
  • Opprett ny...