Gå til innhold

Jeg er redd og trenger råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Jeg er redd. Mannen min er på jobb store deler av døgnet, jeg er hjemme med barn og arbeidsledig. Vi har dårlig økonomi, og lenge til neste lønning..

Og nå skjer alt dette, og det er usikkert hvor lenge det skal vare. Alt stenger og det minner om zombie apocolypse. Jeg sliter med angst fra før, har nettop vært igjennom et nesten samlivsbrudd og andre livsendringer. Etter barnet er lagt for kvelden er jeg alene med tankene. Mannen min kommer hjem sent på kvelden.. 

Jeg har ingen venner i nærheten, ingen familie.. Tør ikke gå ut så mye pga jeg har kyssesyken og hangler litt hele tiden, og hvis jeg blir syk nå blir det skikkelig kjedelig for treåringen. 

Er det noen som har noen råd hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 40fbe...ccd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du trenger noe for å distrahere deg, hobby kanskje, jeg er veldig lei meg for at dette er realiteten du lever. Nå må du være sterk for familien.
Du har en baby, det er vakkert. Jeg er sikker på at alt vil forbedre seg om en måned. Se etter positive nyheter, du vet at situasjonen er dårlig så du trenger ikke mer informasjon med mindre det er en nødsituasjon. Masse klem til deg😊

Anonymkode: d14df...8cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du trenger noe for å distrahere deg, hobby kanskje, jeg er veldig lei meg for at dette er realiteten du lever. Nå må du være sterk for familien.
Du har en baby, det er vakkert. Jeg er sikker på at alt vil forbedre seg om en måned. Se etter positive nyheter, du vet at situasjonen er dårlig så du trenger ikke mer informasjon med mindre det er en nødsituasjon. Masse klem til deg😊

Anonymkode: d14df...8cc

Tusen takk for støttende og gode råd ❤️ jeg er evig glad for at jeg har barnet mitt her, hun sprer glede og vi kan gjøre mye gøy sammen.. Håper virkelig alt går tilbake til normalt snart. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å minimere redselen din, men alle er engstelige og redde nå. Vi er redd for økonomien, for jobben, for å bli syk, for at folk vi er glad i blir syke, for at samfunnet bryter sammen. Det er en unik og skremmende situasjon for alle. 

Anonymkode: 7ed57...ee8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å minimere redselen din, men alle er engstelige og redde nå. Vi er redd for økonomien, for jobben, for å bli syk, for at folk vi er glad i blir syke, for at samfunnet bryter sammen. Det er en unik og skremmende situasjon for alle. 

Anonymkode: 7ed57...ee8

Jeg skjønner det godt egentlig, at alle er redde, og det er nok mange i min situasjon også som ikke har noen voksenpersoner i hverdagen å prate med. Mange har venner og familie å ringe til, men det er mange som ikke har det. 

• Opprett ny...