Gå til innhold

Han tok meg på skulderen!!!!!! Forbanna!!!!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i butikken og handlet da en mildt sagt mislikt person fra jobben, som aldri har hørt om privatsone, kom bakfra og tok meg hardt i skulderen med den skitne hånda si og ristet meg i 10 sekunder mens han sa "Hei, Tone! Hyggelig å se deg!!!"

Jeg holdt på å eksplodere!!! Jeg var så satt ut at jeg ble helt stum, han bablet i hele 20 minutter før jeg omsider greide å komme meg ut av butikken, løp gråtende hjem fordi jeg var så sint!!!!

Å herregud!!!! Hva nå??? Det er jo en stor sjanse for at jeg er smittet! Jeg er så sint, men mest av alt kjemperedd.... 

Anonymkode: 67e28...01f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så hysterisk. Har du grunn til å tro at vedkommende er smittet? I og med at de mener det er stor sjanse for at du er smittet? Og hvem vet; kanskje det er du som smittet han?

Også må jo du lære deg å si ifra om noe ikke er greit. Det var jo ingen grunn til at du skulle stå der i 20 minutter og høre på at han pratet med deg. Du kunne enkelt sagt i fra at du tar forhåndsregler i disse koronatider, og dermed vil fortest mulig hjem.

Anonymkode: 5cff2...aa4

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ehh, ok......

Du krisemaksimerer kanskje 'litt' 🤦‍♀️

Anonymkode: 9b327...0ae

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i butikken og handlet da en mildt sagt mislikt person fra jobben, som aldri har hørt om privatsone, kom bakfra og tok meg hardt i skulderen med den skitne hånda si og ristet meg i 10 sekunder mens han sa "Hei, Tone! Hyggelig å se deg!!!"

Jeg holdt på å eksplodere!!! Jeg var så satt ut at jeg ble helt stum, han bablet i hele 20 minutter før jeg omsider greide å komme meg ut av butikken, løp gråtende hjem fordi jeg var så sint!!!!

Å herregud!!!! Hva nå??? Det er jo en stor sjanse for at jeg er smittet! Jeg er så sint, men mest av alt kjemperedd.... 

Risikoen for smitte er nok svært liten. Du må imidlertid kunne anmelde ham for et seksuelt overgrep, og han må få en lengre fengselsstraff for dette.

Anonymkode: 25525...a42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta av deg plagget og hiv den i vaskemaskinen. Pass på at du ikke tar deg i ansiktet etter at du har vært borti der han har tatt. Er vel for sent nå, men. Antakeligvis er han ikke smittet, men fryktelig unødvendig uansett!!

Anonymkode: ec591...033

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Troll

3/10

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Slapp av og pust med magen. Ja, vi skal ta dette viruset på alvor men det hjelper ingen å bli hysterisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden kan du si at jeg smittet han, når det var han som tok på meg???? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Risikoen for smitte er nok svært liten. Du må imidlertid kunne anmelde ham for et seksuelt overgrep, og han må få en lengre fengselsstraff for dette.

Seksuelt overgrep du, noe så tåpelig seksuelt overgrep fordi noen tar deg på skuldra, hva blir det neste

Anonymkode: 67949...516

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden kan du si at jeg smittet han, når det var han som tok på meg???? 

Hvis du er smittet, men ikke vet det enda pga inkubasjonstiden, kan jo du ha smittet han ved at han tok på deg/pratet med deg. 

Anonymkode: 42a93...36e

• Liker 1
Skrevet

Stor sjanse for at du er smittet? Hvis han hadde vært syk hadde han vært isolert. Jeg er enig i at vi skal unngå sånt for å ikke spre eventuell smitte, men du overdriver litt.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuelt overgrep du, noe så tåpelig seksuelt overgrep fordi noen tar deg på skuldra, hva blir det neste

Anonymkode: 67949...516

Uønsket kontakt er et seksuelt overgrep som vi må ha nulltoleranse for. Dette er helt klart en #metoo-sak, og den skyldige burde straks vært fengslet. Bevissituasjonen er åpenbar. Dersom det foreligger gjentagelsesfare, må han dømmes til forvaring i isolasjon, dog med fornyet vurdering etter 10-15 år.

• Opprett ny...