AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Var i butikken og handlet da en mildt sagt mislikt person fra jobben, som aldri har hørt om privatsone, kom bakfra og tok meg hardt i skulderen med den skitne hånda si og ristet meg i 10 sekunder mens han sa "Hei, Tone! Hyggelig å se deg!!!" Jeg holdt på å eksplodere!!! Jeg var så satt ut at jeg ble helt stum, han bablet i hele 20 minutter før jeg omsider greide å komme meg ut av butikken, løp gråtende hjem fordi jeg var så sint!!!! Å herregud!!!! Hva nå??? Det er jo en stor sjanse for at jeg er smittet! Jeg er så sint, men mest av alt kjemperedd.... Anonymkode: 67e28...01f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Ikke vær så hysterisk. Har du grunn til å tro at vedkommende er smittet? I og med at de mener det er stor sjanse for at du er smittet? Og hvem vet; kanskje det er du som smittet han? Også må jo du lære deg å si ifra om noe ikke er greit. Det var jo ingen grunn til at du skulle stå der i 20 minutter og høre på at han pratet med deg. Du kunne enkelt sagt i fra at du tar forhåndsregler i disse koronatider, og dermed vil fortest mulig hjem. Anonymkode: 5cff2...aa4 15
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Ehh, ok...... Du krisemaksimerer kanskje 'litt' 🤦♀️ Anonymkode: 9b327...0ae 14
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i butikken og handlet da en mildt sagt mislikt person fra jobben, som aldri har hørt om privatsone, kom bakfra og tok meg hardt i skulderen med den skitne hånda si og ristet meg i 10 sekunder mens han sa "Hei, Tone! Hyggelig å se deg!!!" Jeg holdt på å eksplodere!!! Jeg var så satt ut at jeg ble helt stum, han bablet i hele 20 minutter før jeg omsider greide å komme meg ut av butikken, løp gråtende hjem fordi jeg var så sint!!!! Å herregud!!!! Hva nå??? Det er jo en stor sjanse for at jeg er smittet! Jeg er så sint, men mest av alt kjemperedd.... Anonymkode: 67e28...01f Risikoen for smitte er nok svært liten. Du må imidlertid kunne anmelde ham for et seksuelt overgrep, og han må få en lengre fengselsstraff for dette. Anonymkode: 25525...a42 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Ta av deg plagget og hiv den i vaskemaskinen. Pass på at du ikke tar deg i ansiktet etter at du har vært borti der han har tatt. Er vel for sent nå, men. Antakeligvis er han ikke smittet, men fryktelig unødvendig uansett!! Anonymkode: ec591...033
000VF000 Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Var i butikken og handlet da en mildt sagt mislikt person fra jobben, som aldri har hørt om privatsone, kom bakfra og tok meg hardt i skulderen med den skitne hånda si og ristet meg i 10 sekunder mens han sa "Hei, Tone! Hyggelig å se deg!!!" Jeg holdt på å eksplodere!!! Jeg var så satt ut at jeg ble helt stum, han bablet i hele 20 minutter før jeg omsider greide å komme meg ut av butikken, løp gråtende hjem fordi jeg var så sint!!!! Å herregud!!!! Hva nå??? Det er jo en stor sjanse for at jeg er smittet! Jeg er så sint, men mest av alt kjemperedd.... Anonymkode: 67e28...01f Troll 3/10 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 Slapp av og pust med magen. Ja, vi skal ta dette viruset på alvor men det hjelper ingen å bli hysterisk.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Hvordan i all verden kan du si at jeg smittet han, når det var han som tok på meg???? Anonymkode: 67e28...01f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risikoen for smitte er nok svært liten. Du må imidlertid kunne anmelde ham for et seksuelt overgrep, og han må få en lengre fengselsstraff for dette. Anonymkode: 25525...a42 Seksuelt overgrep du, noe så tåpelig seksuelt overgrep fordi noen tar deg på skuldra, hva blir det neste Anonymkode: 67949...516 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i all verden kan du si at jeg smittet han, når det var han som tok på meg???? Anonymkode: 67e28...01f Hvis du er smittet, men ikke vet det enda pga inkubasjonstiden, kan jo du ha smittet han ved at han tok på deg/pratet med deg. Anonymkode: 42a93...36e 1
minister-mio Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 Stor sjanse for at du er smittet? Hvis han hadde vært syk hadde han vært isolert. Jeg er enig i at vi skal unngå sånt for å ikke spre eventuell smitte, men du overdriver litt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seksuelt overgrep du, noe så tåpelig seksuelt overgrep fordi noen tar deg på skuldra, hva blir det neste Anonymkode: 67949...516 Uønsket kontakt er et seksuelt overgrep som vi må ha nulltoleranse for. Dette er helt klart en #metoo-sak, og den skyldige burde straks vært fengslet. Bevissituasjonen er åpenbar. Dersom det foreligger gjentagelsesfare, må han dømmes til forvaring i isolasjon, dog med fornyet vurdering etter 10-15 år. Anonymkode: 25525...a42
Anbefalte innlegg