Gå til innhold

Jobber som kjemiker og er satt i karantene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er altså student, og hadde min praksis plass på SINTEF som kjemiker for øyeblikket. Jeg har vært bortreist i Nederland, og kom tilbake på onsdag. Jeg slo ikke positivt på corona-test. Skal holde meg hjemme for sikkerhetens skyld.  
MEN, jeg har kjæreste. Han mister også sin praksisplass nå, og holder seg hjemme inntil videre. Vi har ikke truffet hverandre på over to uker (ikke at det er så lenge) men lurer på om vi egentlig burde møtes i det hele tatt? Hadde jeg visst dette før, så hadde jeg nok ikke reist med det første, og ikke uten å gi en klem hvert fall. Jeg er litt lei meg, fordi egentlig ikke sa noe. Han bor ikke langt unna meg, men for sikkerhetens skyld, så kommer jeg ikke til å ta kontakt med han fysisk. Så langt bare på telefonen. Det er bare at savner han kjempemye🥺❤️

Anonymkode: 8c132...1df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og du vil at vi skal gjøre hva? 

Anonymkode: 12c3f...0a1

AnonymBruker
Skrevet

NEI DERE SKAL IKKE MØTES selv om det er skikkelig kjedelig å være fra hverandre. Du er i karantene for en grunn. Forstår ikke hvorfor folk har så tungt med å forstå det. Du får snakke med han via skype og telefon inntill videre

Anonymkode: e3993...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan finne opp et nytt grunnstoff så lenge og oppkalle det etter han?

Anonymkode: a4d45...610

AnonymBruker
Skrevet

Viruset, og katastrofen som ville komme med det, har vært kjent siden januar. Helt i begynnelsen av februar erklærte WHO en global helsekrise, for at alle landene skulle få mobilisert helsevesene sine.

Vi har alle vært advart. Du visste. Du brydde deg ikke.

Anonymkode: 7ec82...d10

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med at du hadde praksisplass hos SINTEF som kjemiker å gjøre? En unnskyldning for at du har vært ute å reist? Og nei, hold dere unna hverandre nå i denne perioden.

Anonymkode: aecf3...2d4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med at du hadde praksisplass hos SINTEF som kjemiker å gjøre? En unnskyldning for at du har vært ute å reist? Og nei, hold dere unna hverandre nå i denne perioden.

Anonymkode: aecf3...2d4

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viruset, og katastrofen som ville komme med det, har vært kjent siden januar. Helt i begynnelsen av februar erklærte WHO en global helsekrise, for at alle landene skulle få mobilisert helsevesene sine.

Vi har alle vært advart. Du visste. Du brydde deg ikke.

Sier du at jeg mener indirekte å smitte noen? :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan finne opp et nytt grunnstoff så lenge og oppkalle det etter han?

Anonymkode: a4d45...610

Hahah god ide! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du at jeg mener indirekte å smitte noen? :) 

Nei, jeg svarte på det du skrev:

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg visst dette før, så hadde jeg nok ikke reist med det første, og ikke uten å gi en klem hvert fall.

Du visste dette før. Alle visste dette. Det ble ikke tatt på alvor.

• Opprett ny...