Zenobia Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 (endret) Her er mine to sider: https://www.vredens-gnag.no/ https://absurdgalleriet.no/ Ingen av sidene oppdateres hver dag, men arkivet deres er alltids noe å bla i ... NB! Jeg spør etter konkrete humor-sider, ikke nettsteder som tror de er seriøse, men som er ufrivillig morsomme. Endret 14. mars 2020 av Zenobia Presisering
Merovingian Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Kvinneguiden. Får meg en god latter hver gang jeg er her inne, mange troll, folk som fyrer seg opp av troll, egoister som er furten fordi mange er sure på de siden de dro på hytta. Folk som krever og krever av NAV uten å ville gjøre noe. Kvinneguiden er den beste humor siden i disse øl virus tider. 2
Zenobia Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, Merovingian skrev: Kvinneguiden. Får meg en god latter hver gang jeg er her inne, mange troll, folk som fyrer seg opp av troll, egoister som er furten fordi mange er sure på de siden de dro på hytta. Folk som krever og krever av NAV uten å ville gjøre noe. Kvinneguiden er den beste humor siden i disse øl virus tider. Det er jo underforstått. Men jeg fornærmer ikke folks intelligens ved å skrive 'utenom KG'. Det regner jeg som implisitt, siden tråden befinner seg på KGs sosialforum Men altså, for å presisere: Hvilke andre sider enn KG går du for en garantert latter? Endret 14. mars 2020 av Zenobia 1
Merovingian Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Just now, Zenobia said: Det er jo underforstått. Men jeg fornærmer ikke folks intelligens ved å skrive 'utenom KG'. Det regner jeg som implisitt, siden tråden befinner seg på KGs sosialforum Men altså, for å presisere: Hvilke andre siden enn KG går du for en garantert latter? Da må jeg faktisk si Fox & Friends samt Twitter. Der kan man le så mye at magen får seg en skikkelig treningsøkt🤪
Zenobia Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2020 (endret) 3 minutter siden, Merovingian skrev: Da må jeg faktisk si Fox & Friends samt Twitter. Der kan man le så mye at magen får seg en skikkelig treningsøkt🤪 Har du noen konkrete lenker? Jeg skal oppdatere HI. Skjønner at jeg kan bli misforstått når jeg ikke er spesifikk nok. Endret 14. mars 2020 av Zenobia
Merovingian Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Twitter sier seg jo selv, bare følg med på hva som dukker opp i freeden. Fox & Friends er jo Trump sin nyhetskanal.
Zenobia Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2020 17 minutter siden, Merovingian skrev: Twitter sier seg jo selv, bare følg med på hva som dukker opp i freeden. Fox & Friends er jo Trump sin nyhetskanal. For å sitere oppdatert HI: 33 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg spør etter konkrete humor-sider, ikke nettsteder som tror de er seriøse, men som er ufrivillig morsomme. Jeg har ikke røktet twitter-feeden min på årevis. Har du noen du konkret følger som ikke er ufrivillig morsomme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå