Gå til innhold

Trener du ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trener du nå som det er virus? Eller har du lagt det bort noe uker til treningsstudio åpner??

Anonymkode: f2179...7d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med familie og barn å gjøre? 

Anonymkode: d5ecc...54b

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er så heldig å ha eget treningsrom med powerrack, manualer, kettlebells, strikker, bosu, equilizer bars, benk, nedtrekkstasjon, leg extensions og vektløfterbenk og tredemølle i kjelleren. 😃.

Anonymkode: 7db1d...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ute i skogen med barna. Det blir ikke akkurat trening, men er veldig hyggelig og fint for hele familien! 😊

Anonymkode: 3d645...aa8

Gjest Dorey
Skrevet

Går lange turer i skogen hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Trener, ja. Men ikke på studio. Det er jo bare hjernedødt å gjøre.

Løp ute. Tren med kroppsvekt hjemme om du ikke har annet utstyr. 

Anonymkode: bead8...367

Skrevet

Jeg har lenge vurdert hjemmet, men har landet på at det var godt for meg å komme meg ut og barna liker barnepassen på senteret så godt.

Angrer som pokker nå!

AnonymBruker
Skrevet

Treningsrom i kjelleren. Glad for det 👍🏻

Anonymkode: 04cc0...d35

Skrevet

Trener ja. Det er to økter om dagen. Har komplett studio hjemme og marka ligger rett utenfor døra. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trener, ja. Men ikke på studio. Det er jo bare hjernedødt å gjøre.

Løp ute. Tren med kroppsvekt hjemme om du ikke har annet utstyr. 

Anonymkode: bead8...367

Ingen som trener på studio , det er ikke lov

Anonymkode: f2179...7d7

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...