Gå til innhold

Barnebidrag, samvær og andre tanker...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere. Jeg har barn med en som er fullstendig blåst! Ikke si hvorfor fikk du barn med han, for han her var veldig fin til den dagen jeg ble gravid (to år inn i forholdet)

Uansett... 

Han er permittert nå, kommer og går som han vil. Tar buss, møter venner, har null omtanke for andre eller er redd for å spre viruset. Kan jeg nekte han inn her? Han har bare samvær her hos meg.

Og, nå som han mister 40% av inntekten sin, betyr det 40% mindre i barnebidrag? Jeg synes selvfølgelig han skal betale mindre, lurer bare på om noen vet noen klare regler rundt dette? 

Anonymkode: 23d1b...af2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kjem til å få betalt noko frå Nav av det han taper ved å være permittert, så å la han slippe å betale er ikkje riktig vei å gå. Det bør du la han sjølv ordne med nav om han har rett på det.

Anonymkode: aef26...33e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kjem til å få betalt noko frå Nav av det han taper ved å være permittert, så å la han slippe å betale er ikkje riktig vei å gå. Det bør du la han sjølv ordne med nav om han har rett på det.

Anonymkode: aef26...33e

Hvorfor skal du ordne dette for han? Er du moren hans? Høres forresten ut som En slask 

Anonymkode: 70212...8bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...