AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Noen som kjenner til en grei nettside med oversikt og regler på forskjellige kortspill og kabaler? For i tiden kunne jeg en del kabaler, men har glemt litt bort. 🤪 Anonymkode: 3505b...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Tipper du finner det om du googler. Anonymkode: 1090d...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg kjenner ikke til ei side med akkurat det du spør etter, men det er en nettside med forskjellige kortspill og andre kabalspill du kan holde på med alene. https://cardgames.io Denne siden har jeg spilt på i ganske lang tid. Nå har den også kommet som APP. Søk på cardgames.io på AppStore. Hvis du vil 🤷♀️🤷♀️ Anonymkode: bba57...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Del Skrevet 21. mars 2020 På 15.3.2020 den 19.31, AnonymBruker skrev: Tipper du finner det om du googler. Anonymkode: 1090d...f4e Har prøvd og fant noe, men det finnes sikkert bedre sider. Nå tenker jeg forresten ikke på type nettspill, men å spille feks kabal på den gode gamle måten. Men det er vel mye det samme spill som brukes i nettspill. Men finner ikke helt det jeg ser etter. Anonymkode: 3505b...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå